|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skriver man i en bryllupsinvitasjon?
Jeg hadde syntes det var veldig flaut å være den personen, men jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig om at noen gjorde det i mitt bryllup. Når vi ikke har sagt noe om dresscode er det jo mest fordi det er nærmeste familie (foreldre, søsken og et nesten voksent tantebarn) pluss en forlover med kone som skal komme, og de kjenner oss så godt at de ikke trenger instrukser på påkledning. Vennefesten vi også skal ha er så uformell at det ikke spiller noen rolle om folk kommer i det de går i til hverdags, og jeg regner med at det blir alt fra finkjoler og dresser til svarte hettegensere og joggesko der. Variert vennekrets. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva skriver man i en bryllupsinvitasjon?Noe slikt? Vi gifter oss og har den glede å invitere ............................................... til kaffe og med påfølgende fest kl. 20.30 i ***** S.U: 01.juni
|
|
|
#46 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva skriver man i en bryllupsinvitasjon?Det ble sånn ca siste forslaget jeg la inn, det er nå oversendt min tante, som skal lage invitasjonene.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skriver man i en bryllupsinvitasjon?Så ut som om det ble et bra resultat! Vi fikk sendt ut våre invitasjoner i dag, laget i sin helhet av min kjæres søster som er grafisk designer. De ble så fine! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva skriver man i en bryllupsinvitasjon?Våre kommer til å bli veldig fine. Jeg sitter her og blir mer og mer irritert på trykkeriet som jeg tok kontakt med i forrige uke for å få trykket opp invitasjoner. Fikk et tilbud på mail onsdagen, sendte umiddelbart mail tilbake om at vi godtok tilbudet. Fikk ikke svar og på fredagen ringte jeg. Han jeg snakket med mente jeg skulle ta kommunikasjonen med ham jeg hadde fått tilbudet fra. Fair enough det, sendte en ny mail. Har enda ikke fått svar, har prøvd å ringe personen direkte og har i tillegg lagt igjen beskjed. Har ikke blitt oppringt enda og er ganske muggen. Om jeg ikke får fatt i noen der i morgen, finner jeg et annet trykkeri.
|
![]() |
|
|