|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Det tror jeg aldri har forekommet her, og jeg tror jeg ville ha sagt ifra dersom det hadde vært unger her uten mitt barn.
I denne settingen hadde jeg gitt ganskje klar beskjed om at jeg ikke satte pris på at min hage ble brukt som oppbevaringssted. Det skal da være unødvendig for deg å måtte passe på hva så små unger holder på med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Barna mine for pent beskjed om att enkelte hager og steder for dem holde seg unna, vi har naboer som ikke liker att noen går inn der selv om barna dems er hjemme eller ei. Mellomste kom til og sneie borti innkjørselen og fikk så øra flagget or det var dems hus, da ba jeg pent han gjerde inn huset sitt det ligger rett ved en vei for alle og i ett borettslag. Ellers viser jeg respekt for andre ikke liker att barna er der når dem ikke er hjemme og det hvet dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Javel
|
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Om de leker med våre barn, ja selvsagt. Eller er det ikke naturlig å gå i hagen vår, den ligger på baksiden av huset og de må enten rundt hele huset eller gå gjennom en port i carporten for å komme inn i den. På de sidene hvor det ikke er hus er det hekk. Så den er ganske usjenert.
![]() |
#44 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Ja. Vi har god plass, vi !
![]() |
#45 |
Borte
|
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Det har aldri skjedd siden det ikke bor så veldig mange barn i de nærmeste husene og Veslas venninner er for høflige til å ta seg til rette tror jeg. I teorien hadde jeg ikke nektet noen å leke i hagen, men hvis det var snakk om alle 12(!) naboungene med venner så hadde jeg antakelig bedt dem leke hjemme.
![]() |
#46 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Av de nærmeste naboene så er det kun en gutt som er på alderen til ungene våre. Han får leke fritt på plena vår, og våre unger får leke på plena deres. Vi bor i samme tomannsbolig, og har ordnet med et hull i hekken sånn at de kan gå lett fram og tilbake.
![]() |
#47 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Nei, bare de som er sammen med ungene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Nå har ikke vi hage, men vist vi hadde hatt det så hadde jeg ikke syntes det var naturlig om det var fremmede barn som lekte i hagen vår, men våre barn så er det noe helt annet, men ikke alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Sammen med våre barn så får andre barn selvsagt leke i hagen vår, men når våre barn ikke er hjemme så vil jeg ikke ha ansvar for andres barn. 12 barn i hagen vår hadde sett rart ut.
![]() |
#51 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Nabobarna får selvfølgelig leke i vår hage når våre barn er der og leker sammen med de. Det hender jeg skysser de hjem hvis vi skal spise middag ute og jeg gjerne vil ha noe som minner om matro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Aktiv
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?NEI !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Om dem er der med mine barn så er det selvf. ok, viss mine barn er inne eller bortreist så er det ikke ok! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får nabobarna leke fritt i din hage?Vi er venner med et nabopar der jeg kjenner ungene veldig godt. Jeg hadde aldri jaget dem bort. Alle andre hadde blitt høflig bedt om å ikke leke i vår hage om de ikke leker med våre barn. Kanskje noen som husker tråden min om unger som brukte hagen vår som skolevei og snarvei når vi flyttet inn. Ingen! Får lov å bruke hagen som vei.
![]() |
|
|