Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billige joggesko til ungene

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 09:11   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige joggesko til ungene

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er på linje med Apan om at jeg ikke gidder å ha to par like typer sko til barna. Et par sandaler, et par joggesko, osv. Men jeg bryr meg mindre om hvordan de ser ut, bare de er greie å ha på foten. Så jeg tar gjerne i mot gaver, bytter de som er helt ubrukelige og holder meg som sagt til et par sko av samme type. Har også bare en vinterdress, ingen vårdress, osv - synes det blir altfor mye klær som det er!

Hvis ting kan byttes er det jo greit, men grunnen til at noen gir slikt i alle fall til mitt barn er at de har gjort et eller annet "kupp", i utlandet eller hjemme, som gjør bytting umulig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:43   #2
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvis ting kan byttes er det jo greit, men grunnen til at noen gir slikt i alle fall til mitt barn er at de har gjort et eller annet "kupp", i utlandet eller hjemme, som gjør bytting umulig.

Om det da er helt ybrukelig for mine barn, gir jeg det til Fretex. Så kjøper jeg nye - som jeg uansett ellers ville gjort. Men tror ikke det har skjedd enda.

Gammel 07-04-10, 09:06   #3
Left
Passiv

Standard

Begge mine har stort sett to par - et par som holder hele sommeren, som vi bruker hjemme, og et par som stadig slites ut i barnehagen. Lillebror brukte sikkert 5 par tilsammen i fjor sommer
Et par sandaler ja. Det er unødvendig med flere par.

Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:59   #4
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er skoene billige, men kvaliteten bra, så er det bare et bonus. Jeg kjøper allikevel ikke sko som er av plast eller andre kunstige materialer, eller er stive og tunge. Jeg liker ikke å ha det på mine føtter og vil derfor ikke at gutta skal ha det. Besteforeldrene til gutta kjøper heldigvis ikke sko til gutta uten at jeg/vi har diskutert det først. Jeg liker å ha kontroll på hva de får av yttertøy. Sko inkludert.

(Jeg må nok innrømme at dersom skoene koster mye under 100,- så vil de nok komme lengre bak i vurderingen enn dyrere sko. Det går nok mer på mine fordommer enn at jeg har sjekket kvaliteten på dem.)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.