|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Billige joggesko til ungene
Hvis ting kan byttes er det jo greit, men grunnen til at noen gir slikt i alle fall til mitt barn er at de har gjort et eller annet "kupp", i utlandet eller hjemme, som gjør bytting umulig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Billige joggesko til ungene
Om det da er helt ybrukelig for mine barn, gir jeg det til Fretex. Så kjøper jeg nye - som jeg uansett ellers ville gjort. Men tror ikke det har skjedd enda.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Billige joggesko til ungeneBegge mine har stort sett to par - et par som holder hele sommeren, som vi bruker hjemme, og et par som stadig slites ut i barnehagen. Lillebror brukte sikkert 5 par tilsammen i fjor sommer |
|
|
|
#4 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige joggesko til ungeneEr skoene billige, men kvaliteten bra, så er det bare et bonus. Jeg kjøper allikevel ikke sko som er av plast eller andre kunstige materialer, eller er stive og tunge. Jeg liker ikke å ha det på mine føtter og vil derfor ikke at gutta skal ha det. Besteforeldrene til gutta kjøper heldigvis ikke sko til gutta uten at jeg/vi har diskutert det først. Jeg liker å ha kontroll på hva de får av yttertøy. Sko inkludert. |
|
|
|
![]() |
|
|