|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Skjønner godt de som er skeptiske til slike ting, på forrige jobben min hadde vi en seanse som innebar alkohol, lavvo og bål. Det endte med at en av deltagerne datt i bålet og måtte på legevakta, det gikk etter forholdene bra altså. En annen gang møtte jeg to våte og kalde menn langt inne på fjellet, de var deltakere på en teambuildingsseanse og hadde blitt sendt ut på tur og kommet vekk fra gruppen sin. Vi måtte følge dem dit de egentlig skulle vært, de hadde ikke den fjerneste anelse om hvor de var, for ikke å snakke om at de overhodet ikke hadde klær eller utstyr til å være ute på fjellet.
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Din verste teambuildinghistorie?
Det der har jeg også vært med på. Og jeg satt og brakk meg i trillebåren for jeg syntes hanen var så innmari ekkel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Uff da! Den var lei ja
|
|
|
#6 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Noe så pinlig.
|
|
|
#7 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Eg har berre vore med på teambuilding ein gang, og det var då eg nyansatt i Statoil. Avdelinga hadde nettopp bytta navn, og då måtte det visst teambuilding til. Akkurat samme arbeidsoppgavene som før og samme folka(bortsett frå meg som var ny), men navnebytte var altså nok til at sjefen meinte at noko måtte gjerast for å "finne identiteten vår".
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Uff og uff |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Denne har jeg vært utsatt for også, men vi skulle ikke si hei, vi skulle le til alle i rommet på den mest høylytte måten vi kunne. Og raute på kne til slutt. Helt forferdelig, rett og slett.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Din verste teambuildinghistorie?En gang skulle prosjektteamet være snill med meg, som var eneste jente i teamet, så vi dro på spabehandling med påfølgende boblebadseanse. Det er heller ingen højdare for selvtilliten, altså.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Nå kom jeg på at noe liknende ble prøvd som en del av et seminar jeg var på. Vi var et nordisk firma som sikkert besto av 100 menn og knappe 10 damer, så det endte med at ingen badet, og vi damene dro for å drikke øl i stedet.
|
|
|
#15 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Frances topper til nå synes jeg. Latteryoga må være noe av det aller dummeste jeg har hørt om i hele mitt liv. Jeg har sett det på tv tidligere også, ufattelig flaut og meningsløst.
|
|
|
#17 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Jeg var heldigvis bare tilskuer, all den tid jeg kun snyltet meg med på tur med gubbens arbeidsplass, men de hadde en lek som gikk ut på at den minste mannen i flokken skulle forsøke å bære den største og tyngste. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Så teambuilding er egentlig veldig snodige utdrikningslag uten brud eller brudgom?
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Gladkristne Kenneth med de store armbevegelsene. Han var på fornavn med alle. Da vi startet snakket han om følelser - med fornavnene våre. På det tidspunktet var vi tretten blide og to slitne og sure. |
|
|
|
#20 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Din verste teambuildinghistorie?Simone:
|
![]() |
|