|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Den dagen ungene synes nakenheten vår er ubehagelig er den dagen de kommer til å slutte med å være på bader sammen med
![]() |
#42 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?
Det er omtrent der jeg er også.
![]() |
#43 |
Shake it out!
|
Der, bare uten alle skriveleifene?
![]() |
#44 |
<*(((<
|
Du vil skjerme dem for nakenhet når de ber eksplisitt om det, men ikke når de har besøk? Spenstig!
Jeg er her jeg også. :valser rundt for tiden: Men jeg regner med å fikse greit å ha på en boxer eller et håndkle når jeg løper rundt i huset når den tid kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Eldstemann på 10 bryr seg katta om nakenhet, både i forhold til oss voksne og for sin egen del. Han er stor for alderen og i gryende pubertet, men jeg må allikevel poengtere for han på stranda at han nå er såpass stor at det er greit å skifte litt diskret.
![]() |
#46 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Datteren min er nøye på å kle seg før hun kommer ut av badet. Når/hvis guttene vil dekke seg til så må de gjerne gjøre det de også, men jeg kommer ikke til å endre mine vaner av den grunn. Jeg respekterer at de dekker seg til, de får respektere og leve med at jeg ikke gjør det så lenge det er bare familie i huset.
![]() |
#47 |
Audacious
|
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Jeg dekker meg til når de har gjester på besøk, og det har jeg tenkt å fortsette med. Ellers får de la være å komme inn på badet når jeg er der, eller se en annen vei dersom jeg går forbi dem naken på vei til badet. Jeg ser at Storesøster begynner å få et litt annerledes forhold til sin egen nakenhet, men foreløpig bare sammen med andre, ikke oss. Mei sin fireåring, og sånt.
![]() |
#48 |
Epikur
|
:hehey_
Jeg leter etter "Thanksgiving/The heater's broken"-sketsjen fra Mad TV. Der har du mannen og meg om 25 år.
![]() |
#49 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Vår 17-årige hormonbombe bør vel skjermes for nakenhet abolutt.
![]() |
#50 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?En gylden middelvei.
![]() |
#51 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel omtrent her vi havner også
![]() |
|
|