|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb? | |||
| 0 minutter, naturlig skjønnhet |
|
3 | 1,82% |
| < 10 min |
|
34 | 20,61% |
| 10-20 min |
|
64 | 38,79% |
| 20-30 min |
|
40 | 24,24% |
| 30-40 min |
|
14 | 8,48% |
| 40-50 min |
|
3 | 1,82% |
| 50-60 min |
|
6 | 3,64% |
| Mer enn 1 time |
|
3 | 1,82% |
| Mer enn 2 timer |
|
0 | 0% |
| Dustepoll! |
|
0 | 0% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?
|
|
|
#3 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg bruker eh halv time, dusjer og 5minutterssminke, og tannpuss til slutt.
|
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Omtrent det samme her. (Dersom jeg grer håret, noen ganger går alt i en strikk ugredd. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg valgte 30-40 minutter. Og det er etter jeg begynte å dusje kvelden før.
|
|
|
#7 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Før jeg fikk barn pleide jeg å si at jeg var helt avhengig av å spise frokost og lese avisen i en time hver morgen og at det kunne jeg aldri slutte med om det så betydde å stå opp klokka fem.
|
|
|
#8 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg bruker 20-30 minutter på å dusje, ordne håret, sminke meg og finne klær. De dagene jeg henter har jeg ofte ordnet klærne på forhånd siden vi ofte har Småen i sengen i løpet av natten og vi forsøker å få han til å sove til 07, og da kan det ikke være noe bråk eller lys på soverommet.
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Dusjer på kvelden. Bruker mindre en 10 minutter på meg selv på morgenen. Klær på meg, finner noe på 30 sek. Fikser litt på panneluggen, mascara og litt rouge. Ferdig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Maks ti minutter. Foretrekker å sove lengst mulig.
|
|
|
#12 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg har også et slikt frimerke, men jeg klarer ikke å dusje og kle på meg på 0 minutter.
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg bruker minst en time. Jeg står opp, tisser og går i dusjen. Omtrent når jeg skyller ut av håret kjenner jeg kallet, og må på do etter å ha tørket meg. Ferdig med dobesøk, går jeg inn og smører ansiktskremer, bodylotion og børster hår og tenner. Sminker meg. Tar gelé i håret og føner det. Finner klær og går for å vekke jentene. Bruker litt tid på å lirke og motivere, og å megle. Går ned for å lage frokost. Jentene klarer seg stort sett selv med frokost og matpakke, men det hender jeg må motivere litt ekstra dersom humøret er dårlig eller de er litt sene med å stå opp. De siste dagene har jeg knappet litt ned på tiden jeg bruker, fordi jeg har tatt med meg frokosten i bilen. Det er kø på vei inn til byen, så da sitter jeg der med knekkebrødene mine og latten min.
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg ser spørsmålet er hvor lang tid jeg bruker på meg selv, og det klarer jeg ikke gi noe entydig svar på. Jeg gjør nemlig alt mulig annet mellom å stelle meg selv. Henger opp litt tøy, finner fram klær og utstyr til jentene, lager eggerøre til frokosten deres, diller og lokker for å motivere dem til å stå opp …
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg har også et frimerke, så tiden jeg bruker alene på meg selv er vanskelig å skille ut - jeg dusjer - hun sitter enten i badebalja utenfor dusjen, står utenfor og åpner og lukker dusjdørene eller henger rundt benet mitt inni dusjen
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?10-20 minutter til sammen på dusjing, sminking og hårfiksing, tenker jeg. Bruker en times tid totalt, men en del av den tiden er frokostlaging og -spising og forberedelse av lunsj hvis jeg ikke har det klart fra før. Har ikke barn enda. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Det der forstår jeg ikke. Jeg bruker minst 15 minutter bare på dobesøk.
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men har du funnet soundtrack for dagen?
|
|
|
#20 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Heldige meg har hvertfall 10 minutter til meg selv etter alle andre har fått sitt. På de ti minuttene, skal jeg dusje, kle og sminke meg. :lynrask:
|
![]() |
|
|