Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff i Oslo på nyåret?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 00:44   #41
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo på nyåret?

Gleder meg. Men hva skal jeg strikke? Anbefal noe lettvint for en nybegynner.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:13   #42
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Pannebånd Etrella.

Gammel 26-01-10, 13:57   #43
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg er med fortsatt, må bare dobbeltsjekke om noen er hjemme med ungene. :P

Gammel 26-01-10, 14:00   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mandag 8. februar? Jeg må dobbeltsjekke med barnevakten men regner med at jeg er med

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 10:59   #45
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjorven, hvordan er det med parkeringsplasser hos dere?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:02   #46
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det lurer jeg også på, Tjorven.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:42   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er plenty av parkeringsplasser, men de koster 10 kroner i timen.

Gammel 07-02-10, 13:43   #48
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sitter på med Mams så da er det en bil mindre ihvertfall.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:46   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg er fornøyd med at vi har lagt lista så lavt på servering under disse strikketreffene. Jeg stiller som vanlig med te og kaffe, og ellers får alle bare ta med godt humør.

Gammel 07-02-10, 14:01   #50
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Håper jeg orker å komme

Gammel 08-02-10, 11:15   #51
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tjorven, har du fått PM?

Gammel 08-02-10, 11:35   #52
Lizzie

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen kom og fortalte at de skal ha styremøte etter normal arbeidstid i dag. Da henger strikketreffet i en tynn tråd for min del (he-he), men dersom han skulle komme hjem i tide, skal jeg nok hive meg i bilen allikevel. Men særlig sannsynlig er det igrunnen ikke.

Gammel 08-02-10, 13:32   #53
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal strikke gørrkjedelig pulsvarmer siden jeg ikke har kommet meg i strikkebutikken. Men da er det lettere å skravle!

Gammel 08-02-10, 14:26   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Tjorven, har du fått PM?

Ja, det har jeg. Det har bare vært litt hektisk. God bedring.

For å være ærlig har jeg ikke helt oversikt over alle som kommer. Det jeg håper er at alle som vil komme har mottatt adresse og telefonnummer. Hvis ikke, så gi beskjed.

Gammel 08-02-10, 14:53   #55
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

klokkeslettet var...?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 15:06   #56
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

klokkeslettet var...?

Fra 19:30.

Gammel 08-02-10, 15:14   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Folk kan komme når de føler for, men helst ikke før 19.30.

Jeg har et håp om at knerten skal være i seng til dere kommer, men snuppa må nok være våken sammen med oss en liten stund. Dette er altfor spennende til at hun kan sovne før hun pleier.

Gammel 08-02-10, 16:47   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Ok. Nå sliter jeg. Barnehagen har ringt min mann tidligere i dag og knerten har kastet opp. Er det noen som tør å komme til meg nå?

Jeg aner ikke hva årsaken er. Planen er altså at knerten skal sove når dere kommer, men det vet jeg jo ikke helt hvordan fungerer nå. Dere er velkommen hvis dere tør å ta risikoen.

Jeg oppdaterer når jeg vet mer.

Sist redigert av Tjorven : 08-02-10 kl 17:41.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 17:41   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Oppdatering:
Knerten kastet opp en gang kl 11. Han var i fin form både før og etter oppkast. Han har spist godt etter soving og det ser ut til å holde seg nede.

Jeg har telefonnummer til ytterst få av dere. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Gammel 08-02-10, 17:52   #60
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tjorven, sånn var lillegutt forrige uke også. Vet ikke om det er noe som går, men han kastet opp en gang og var i fin form etter å ha sovet et par timer.

Jeg tror uansett at jeg holder meg hjemme. Har så mye på planen denne uka at jeg orker ikke ta sjansen på smitte, i tillegg til at jeg er utrolig trøtt i dag. Satt oppe og så på halve Super Bowl-finalen i natt.

allium, bare hold på garnet, så får jeg det på en SnB en gang.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.