|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Er det totalt forkastelig å ha en ekstra tv på soverommet? | |||
| Nei, det synes jeg alle burde ha jeg. |
|
44 | 31,88% |
| Alle har det ikke, men det høres smart ut. |
|
98 | 71,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har flatskjerm på soverommet vårt.
|
|
|
#42 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg har ikke villet ha det egentlig, men det er genialt nå som vi har det. Mannen hadde nemlig pusset opp soverommet mens jeg var avgårde på tur i fjor sommer, og da sto det også tv der når jeg kom tilbake. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har egentlig tv på soverommet. Den brukes i perioder, og i perioder ikke. Nå for tiden ligger tven i kjellerboden (pga. visning og salg av boligen), og jeg savner den mer nå som den ikke er tilgjengelig. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetTv på soverommet var en alvorlig smart ting da guttungen var liten og våkna tidlig. Så kunne mamma og pappa sette på barne-tv, ha ungen mellom oss i senga, sove videre og alle var fornøyde.
|
|
|
#46 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetEt stort JA til tv på soverommet. Vi var uten i 1,5 år etter at vi flyttet, men fikk et på veggen igjen i våres. Det er så digg å se på tv i senga!
|
|
|
|
#47 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetDet har ikke vi. Men vi har 2 tver. En nede i stuen og en i stuen oppe.
|
|
|
#49 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har tvstue og god sofa.
|
|
|
|
#50 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har TV på soverommet, men jeg husker ikke sist den ble brukt. Så, den henger der mest til pynt.
2002 2004 2008 2010 Sist redigert av Smash : 09-01-10 kl 23:43. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi kjøpte tv til soverommet før helgen og jeg digger det. Når jeg skal tidlig til sengs kan jeg se Greys i senga før jeg sovner! Og idag var vi fire stk i sengen kl 06 som så på (vel NOEN sov) Mikkes klubbhus. Skjøøønt.
|
|
|
#53 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har en gammel liten reisetv 14 tommer på soverommet, og benyttes til barnetv om morgnen i noen helger så mor og far kan sove litt lenger. Benyttes seslvsagt også av oss voksne innimellom på kvelden.
|
|
|
#54 |
|
Originala
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetMin mann sier at soverommet av søvnhygieniske hensyn kun skal brukes til soving og sex, men det vil du ikke høre nå? |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetDen gamle TVen vår vandrer mellom soverommet vårt og gutterommene, avhengig av hvem som skal se hva, hvor og når. Det er ikke alltid det passer å bruke stua til TV-titting. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har ikke tv på soverommet ENNÅ, men regner med at det kommer
|
|
|
#57 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har tv på soverommet. Den brukes mest om morgenen i helgene. Da får barna komme i vår seng å se på tv mens vi våkner. Vi har også en ellipsemasin på soverommet så tv er et must for at den skal bli brukt. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg lå akkurat på sofaen og planla tv på soverommet. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har det ikke, men kjenner mange som har det. Vi bor i leilighet og har lite soverom, så det er ikke plass. Vi har dog investert i en ny tv med dvd på lekerommet/gjesterommet (jentene fikk det i julegave fra oss) og det er deilig med en ekstra tv i hus.
|
|
|
#60 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetTanken var der den gang vi laget soverommet, kontaktene står på veggen, men det er aldri kommet noen TV opp på veggen.
|
![]() |
|
|