|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Nå har jeg ikke sett det programmet om ribbing av gjess (lever i lykkelig uvitenhet), og jeg må bare si at min Bergans dunjakke er helt unik i forhold til å holde varmen. Nå er jeg i utlandet og har ikke tilgang til den, men jeg mener å huske at det sto noe på den som fikk meg til å tro at det ikke var ekte dun men kunstfiberdun. Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg er utrolig glad i dunjakken min og har også kjøpt dunjakker til ungene nå i kulda. Har ullkåpe også men har ikke prøvd den i slik kulde.
Bergans bruker ekte dun men dun som biprodukt fra matindustrien. Slik 99% av dunen kommer fra. Kun 1% kommer fra levende plukking og mesteparten av den prosenten brukes i Japan.
![]() |
#43 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Under saueskinnskaapen min kan jeg ha bare bluse eller T-skjorte om jeg vil. Under dunjakken (en fra Lasse Kjus) bör jeg helst ha ull for at det skal bli varmt nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|