Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Hvilke ord synes du er stygge?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 07:56   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ord synes du er stygge?

"vil du ha kuk" - De ordene satt sammen er det mest vulgære jeg kan tenke meg omternt. Ellers så kommer "dæt" også høyt opp. (Ska du ha dæt sier mange voksne med fullt alvor her omkring)

Gammel 15-01-10, 08:16   #42
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utflod.

Gammel 15-01-10, 10:02   #43
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krabbeklo i undikken!

Gammel 15-01-10, 10:02   #44
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og ikke minst mellomkjøtt.

Gammel 15-01-10, 10:03   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sanselig. Kjøttfull. Elske (brukt om sex).

Og "fylla".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:03   #46
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pisse, drite og dass. Og kødde. Det tror jeg er de værste ordene jeg hører.

Gammel 15-01-10, 10:10   #47
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

"vil du ha kuk"

I tide og utide, liksom?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:19   #48
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Skrævsaus.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:21   #49
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Ståpels

Gammel 15-01-10, 20:21   #50
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

"vil du ha kuk"

De ordene er som å høre en harstadværing jeg kjenner godt. Enn så attraktiv han er, så synker tiltrekningsnivået hos mannen idet de ordene slipper ut av hans ellers så vakre munn.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:25   #51
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Et ord jeg aldri hadde hørt før jeg leste det på div nettforum (sikkert her også) og som jeg mislikte sterkt med en gang, er surve. Vet ikke hvorfor, men nakkehårene stritter Det heter jo SURKE!! (selvfølgelig dialekt, jeg skjønner jo det, men blir helt feil i mine ører )

Gammel 15-01-10, 21:28   #52
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Et ord jeg aldri hadde hørt før jeg leste det på div nettforum (sikkert her også) og som jeg mislikte sterkt med en gang, er surve. Vet ikke hvorfor, men nakkehårene stritter Det heter jo SURKE!! (selvfølgelig dialekt, jeg skjønner jo det, men blir helt feil i mine ører )

Neinei, det heter å sutre.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:48   #53
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Elske (brukt om sex).

Enig. I samme kategori: Elsker (eller elskerinne) som substantiv. Det står ofte ikke i stil til verbet, innholdsmessig. Og jeg får virkelig spader når folk bruker uttrykk som lek, leke og lekekamerat om sex. Det er creepy, rett og slett. Da tar jeg heller de mer rett-på-sak-formuleringene. Kall en spade for en spade.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:04   #54
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Kjente jeg mislikte surke ganske sterkt jeg

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:10   #55
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Mige! Bare å skrive det gir meg grøssninger.

Ordet kjønnslepper gir meg også fullstendig hetta. Mellomkjøtt og skambein likeså. Og patter. Patting er heller ikke noen vinner.
Kukk, og kukkskelle som er populære banneord her i bygda gir meg en hvis trang til å hoppe ut vinduet.

Ellers kan jeg nevne buse, sæd, kuse, dåse og pøkk (jeg vet ikke engang hva det betyr, men det blir stadig brukt her).

"Skrævsaus" har jeg ikke hørt om før, men jeg kjenner at jeg får snerk på sjela av det.

Gammel 15-01-10, 22:19   #56
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

.
Kukk, og kukkskelle som er populære Ellers kan jeg nevne buse, sæd, kuse, dåse og pøkk (jeg vet ikke engang hva det betyr, men det blir stadig brukt her).

Betyr pøkk noe annet enn puck? (ishockeypuck)

Groucho Marx
Gammel 15-01-10, 22:21   #57
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke, men det blir brukt som banneord. Og det er lite hockeyspillere her.

Gammel 15-01-10, 22:24   #58
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg aner ikke, men det blir brukt som banneord. Og det er lite hockeyspillere her.

Nå vet jeg: det er sikkert en omskriving og forskjønning av "fuck"

Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 15-01-10 kl 23:04. Årsak: skrivefeil
Gammel 15-01-10, 22:29   #59
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Det kan jo faktisk være så enkelt, ja.

Gammel 16-01-10, 00:13   #60
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ord er snille. Tall er dumme.

Burde ikke agenten kommentere dette snart?

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.