|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Det lateste jeg gjør?
![]() |
#2 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Når jeg ligger henslengt i sofaen og ber mannen/barna om å hente div til meg på kjøkkenet, da er jeg skikkelig lat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Når jeg er alene hjemme, og blir sittende og se på Simpsons eller fotballkamp, bare fordi jeg ikke orker å hente fjernkontrollen 1 meter unna... Da er jeg lat.
![]() |
#5 |
Gjendekjeksfantast
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å bestille mat for levering hjemme, som i seg selv er kvalifiserende, men utsette å gjøre det til det har blitt så sent på kvelden at tilkjøringen koster skjorta. Gang på gang på gang.
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Jeg tar bussen fra barnehagen og opp til skolen fordi jeg ikke gidder å gå opp bakken. Det hadde tatt meg max ti minutter. Men jeg er lizzm ikke i spaserturhumør klokken åtte om morgenen, og har lite lyst til å komme pesende inn i forelesningssalen. Så da tusler jeg heller ned til bussholdeplassen, tar første og beste buss, og rekker fem minutter med smalltalk før forelesningen starter.
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Defintivt når eg søve til langt på dag. Da føle eg meg lat og fryktelig misfornøgd med meg sjøl.
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Ja, jeg bruker også klærene rett fra tørkestativet og om det hoper seg opp ligger det i kjellertrapen. :sjuske:
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Vel, her forleden dag kjørte jeg til butikken for å handle, i stedet for å gå. Fordi det er så pes å bære posene på glatta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Bestille pizza og få den kjørt hjem. Det er 30 sek å gå til en utmerket pizzasjappe, og 1 min til butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å snike meg ned etter at unger og mann har sovna å sitte å se på x anntall hjernedøde serier på pc'n til jeg er for trøttt til å gidde å gå opp trappa å legge meg og sover på sofaen.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?
Er det noen som gjør sånt, altså?
![]() |
#19 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å ikke legge meg når klokken er ett om natten bare fordi jeg ikke gidder å slukke lys og pusse tenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Jeg sover til både ett og to så ofte jeg kan uten snev av dårlig samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
latskap, selvinnsikt |
|
|