|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?
Greia er vel helst at jeg ikke har måttet, men gjort det likevel, fordi snupsen har villet og jeg ikke har sett på det som et problem. De som må jobbe har jo ikke så mye valg, så det er ikke det jeg primært lurer på.
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Barnehage i romjula?Jeg er helt på felgen etter en forferdelig hektisk førjulstid på jobb og klarer ikke å slappe av med tre vilte unger rundt meg konstant. De har fri fra lille julaften og fem dager fremover, og etter det er de rimelig brakkesyke. Så de får to korte dager på SFO/i barnehage i romjula, og de dagene skal jeg ha for meg selv. |
|
|
|
#43 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Skoleungene mine har fri fram til 4.januar, og vesla har kun en dag (i morgen) igjen i barnehgen før fri for henne også.
|
|
|
#44 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Barnehage i romjula?Hos oss er barnehagen stengt, så barna har fri. I år er storesøster skolejente, og da er lillebror i barnehagen alle dager hun er på skolen.
|
|
|
#45 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Det er da ingen som har sagt at man skal ha dårlig samvittighet for det ene eller det andre. Jeg synes det er hyggelig å ha barna hjemme sammen med meg når jeg har fri og opplever ikke at de verken kjeder seg eller at jeg får lite tid for meg selv. Derfor velger jeg å ha de hjemme.
|
|
|
#46 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Mannen min har alltid fri hele romjula så da sender vi ikke lillebror i bhg nei. Resten av avdelingen skulle også ha fri. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Barnehage i romjula?Vel, Lillebror skal i barnehagen mand-onsd til uka.
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 21-12-09 kl 21:52. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnehage i romjula?Her har de fri hele mellomjula (romjula).
|
|
|
#49 |
|
Usedvanlig begavet
Synes jeg ikke du skal ha heller
|
|
|
#50 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Ikke eksplisitt, men det lyser gjennom i ganske mange svar. Det står iallfall implisitt at alle som har mulighet til det burde ha ungene hjemme i romjula.
|
|
|
#51 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Mine born skal vere heime. Når eg har fri, har dei fri. Uansett når på året, nesten. Dei er nok i barnehagen. Gledar meg til å feire jul saman med borna mine.
|
|
|
|
#52 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Skulle gjerne hatt dem hjemme. Men akkurat i år blir det full bhg/sfo - både denne uka og romjul. Både mannen og jeg må jobbe, da vi har tatt ut ekstra ferie i fbm foreldrepermisjon.
|
|
|
|
#53 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnehage i romjula?Jeg tror ikke at barna blir slite av å være i barnehagen i romjula.
|
|
|
#54 |
|
Drømmer
|
Ja det tror jeg også. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Barnehage i romjula?Hun skal i barnehagen to eller tre dager selv om vi ikke jobber så mye da. Jeg må få unna rettearbeid, og jeg tror hun syns det er greit å møte vennene litt i romjula.
|
|
|
|
#56 |
|
intro
|
Sv: Barnehage i romjula?Vår barnehage holder stengt i jula, påsken og fem uker om sommeren, så vi har ikke mye valg. Jeg har som regel fri hele jula, så jeg antar at barna vil være hjemme i juleferiene framover også - nå når vi får offentlige barnehageplasser.
|
|
|
|
#57 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnehage i romjula?Bruker det å være mange barn i romjula da? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#60 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Barnehage i romjula?Jeg hadde egentlig satt opp ungene, for planen min var å jobbe. Men pga forskjellige omstendigheter ba jeg om fri, men ble sykemeldt, så da skal ungene også ha fri. Sålenge jeg har fri kommer også ungene til å ha fri. Nå før jul er de i barnehagen rett og slett fordi jeg skal få gjort noe. Jeg har så lite energi at jeg trenger lang tid på å få gjort det jeg skal gjøre så da er det like greit at de er der.
|
|
![]() |
|
|