|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Penklær på hele gjengen her også. Skjorte og slips til mannen, kjoler til jentene (litt julete kjoler med litt glitter og stas) og kjole til mor
|
|
|
#42 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss julaften. Jentene i nye julekjoler, Optimistmannen med penbukse, skjorte og slips og jeg har kjole eller skjørt. De dagene i romjula vi skal bort eller får besøk pynter vi oss også.
|
|
|
|
#43 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Antrekk på julaften?Pynter oss ja. Slips på far, kjole til mor og datter.
|
|
|
#44 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss.
|
|
|
#45 |
|
Textrovert
|
Sv: Antrekk på julaften?Jeg er vant til at man pynter seg, og det kunne ikke falle meg inn å gå i jeans og t-skjorte på julaften. Men jeg kjøper ikke inn noe nytt, jeg tar det fineste jeg har i skapet. Vi feirer ofte jula i England, og der ser jeg at svigers pynter seg, mens svigerinna mi og familien hennes kommer hverdagskledd. Det synes jeg er litt kjipt.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Antrekk på julaften?Penklær på alle sammen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss. Kjole på meg og jentene og dress på mannen. Svigers pynter seg litt de og. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Antrekk på julaften?Meg og jentene i kjoler og poden i dress. Sist redigert av Anne : 20-12-09 kl 13:07. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pauset
|
Sv: Antrekk på julaften?Ja, men ikke så veldig stivt. Poden skal ha cordbukse, skjorte og genser over, mens jeg drar på meg en "hverdagskjole" som jeg pynter opp med litt smykker etc. Litt finere enn vanlig. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Enda en som trener
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss selvsagt. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss som best vi kan. Helten har mørk dress, småguttene har svarte bukser og vester, hvit skjorte og slips og jeg har penkjole på. Kan godt tenke meg å dra fram bunaden når guttene blir litt mer "husrene" ved bordet.
|
|
|
#53 |
|
I endring
|
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss. I år er det lilla som er fargen her i huset. Jeg i lilla kjole, F i lilla kjole, hvit body og strømpebukse, lilla cardigan og lilla ullkåpe, O i sort bukse og lilla skjorte og sambo har dress og pe skjorte.
|
|
|
#54 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Antrekk på julaften?Julaften hadde ikke blitt det samme for meg om vi ikke pyntet oss kjenner jeg.
|
|
|
#55 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss! Barna har bunad. Kanskje jeg og skal ha det iår
|
|
|
|
#56 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Antrekk på julaften?Så klart vi pynter oss! Jeg og frøkna i penkjoler, mannen og sønnen i dressbukse, skjorte og slips. Vi daffer gjerne rundt i pysj på formiddagen, men skifter til pentøy før "kirketid" (uansett om vi skal i kirka eller ikke - det varierer nemlig litt). 1. juledag pynter vi oss også, og 2. juledag trapper vi ned med "halvpent" tøy. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Antrekk på julaften?Alle som kommer hit pynter seg.
|
|
|
|
#59 |
|
Audacious
|
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss. Iblant har jeg hatt bunad på juleaften, men i år skal jeg stå på kjøkkenet, så da utgår det. Mannfolka har på dress, men kaster jakka fort. Storesøster har på seg fineste kjolen sin, men Plutten aner jeg ikke hva jeg skal ha på, han eier ikke pentøy har jeg funnet ut litt seint.
|
|
|
#60 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss.
|
![]() |
|
|