|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Vi hadde avtaltpå felles møte i høst at ungene tar med seg drkke selv, så fikser vi foreldre kontaktene noe felles. Vi hadde kjøpt potetgull,popcorn og seigmenn. Er den del i klassen med alergien ink. min kar som har fruktose"intoleranse"
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her tar alle barna med seg 15 kr hver, også handler lærer inn 1 flaske brus til hver og litt felles godteri som de koser seg med. Det synes jeg er kjempehyggelig!
|
|
|
#44 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her kan de ha med saft og kaker, det var spesifisert at de ikke kunne ha med brus og godteri. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
|
|
|
#47 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med en halv liter brus. Restenbesørger skolen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
|
|
|
|
#49 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Slik er det på skolen til Storebror
|
|
|
#50 |
|
maler
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På mine barns ukeplan står det at de kan ta med seg frukt, kjeks eller julebakst i matpakken i tillegg til mat, men at de ikke vil se godteri eller brus. Veldig grei beskjed.
|
|
|
#51 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Ikke noe godteri hos oss, men klassen har hatt julelunsj hvert år siden de begynte. Vi får ei liste hjem der det står hva hver enkelt skal ha med (brød/rundstykker, pålegg, drikke). En eller to elever får da i oppdrag å ta med kake eller kjeks, som de får etter at de har spist vanlig mat. Synes det er et flott opplegg.
|
|
|
#52 |
|
Pauset
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?En flaske brus og frukt. Vesla valgte å ta med varm kakao i stedet for brus. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her har det ikke vært snakk om noe godteri, de spiste grøt og fikk saft i går |
|
|
|
|
|
#54 |
|
saftig
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Enerns klasse har fått lapp om at de kan ha med en brus og godteri for tretti kroner. Toern ble kjempesur, for de har fått beskjed om å ha med en frukt til felles fruktfat.
|
|
|
#55 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På storesøsters skole får de ha med julebakst, kjeks og saft. Det synes jeg er en flott ordning |
|
|
|
|
|
#56 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På skolen min sier rektor godteri for max 20 kr + drikke. I tillegg har vi hatt en pepperkakedag og en grøtdag i klassen. De fleste tok grøten på avslutningsdagen. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Potetgull og/eller kjeks til felles fat. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De får ha med seg godteri eller kaker til verdi av 20 kr og en 1/2 liter brus. Jeg synes det er helt greit, og det syntes jeg da jeg selv gikk på skolen også. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?20 kroner her også. Mulig vi jukser litt på beløpet hvis han velger noe glutenfritt, det er jo ikke akkurat billig.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Vi hadde avslutning for klassen på onsdagskvelden og da ble vi foreldre enige om at barna kunne ha med en brus hver og litt godteri og noen julekaker som skulle legges på fat og deles med alle.
|
|
![]() |
|
|