|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi praktiserer litt ymse på min arbeidsplass.
![]() |
#42 |
En som trener
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg har vært med mannen på mange julebord. Han jobbet lenge på en 100% mannsdominert arbeidsplass, så det var vel derfor vi ble invitert med. Der jeg har jobbet i mange år har vi ikke hatt julebord, bare en julelunsj i arbeidstiden, og da uten følge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi har julebord uten partner, og betaler egenandel på 200. Nå har jeg blitt kjæreste med en som jobber samme sted som meg, annen avdeling men samme julebord / sommerfester etc., så vi har i grunnen vært på julebord sammen før uten å vite om hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi har hatt begge deler der hvor jeg jobber. (Barnehage) I år er det med følge, og vi skal i tillegg være sammen med skolen. Greit å være litt flere!
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi har julebord med følge. Det er litt kjipt synes jeg, for min mann kan som oftest ikke pga. jobbsituasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg jobber også i det offentlige og betaler for herligheten selv, dvs vi har kurvfest både i fjor og i år. I år så kunne jeg ikke, og det er selvsagt uten følge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?vi hadde "julebord2 i går på min jobb, bare for de ansatte. Var på en gård, først islandshesteridning så matservering i el lavo etter på.vi ble hentet der oppe i 23.30 tiden så var hjemme kl 24
![]() |
#48 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?
Samme her. Bare at mannens julebord holdes i januar/februar.
![]() |
#50 |
flisespikker
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg har aldri vært på julebord med (eller som) følge.
![]() |
#51 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi betaler jo julebordet selv, og det er ikke vanlig med følge. Mannen sin jobb har hatt begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Sær og kresen
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Begge har julebord uten følge; henholdsvis stat og fylkeskommune.
![]() |
#53 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?På mannens jobb er det med følge og det har det alltid vært, på min jobb er det uten følge.
![]() |
#54 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Min jobb har julebord med følge, det synes jeg fungerer fint. Men mannen min er ikke så ofte med da, han er hjemme og passer ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Javel
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Hos oss har det variert litt fra år til år, i fjor hadde vi med følge i år er det uten. Jeg synes faktisk begge deler er like greit.
![]() |
#56 |
er her
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?De fleste julebord vi har vært med på er med følge, men det er noen uten også. Der mannen jobber nå kjører de uten følge. Jeg synes det er gøyest å ha med følge, men det går fint uten også.
![]() |
#57 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg jobber i kommunen, der er julebord uten følge..
![]() |
![]() |
|
|