|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
En Som Trener
|
Sv: Er det noen som liker billigbrusen?Grans cola x-tra og First Price cola free liker alle her i huset hvertfall. Selv om jeg foretrekker cola zero så foretrekker lommeboka billigmerkene.
|
|
|
#42 |
|
Tatt på
|
Sv: Er det noen som liker billigbrusen?Billigmerker med fruktsmak/champagne synes jeg er gode og kjøper de glatt. Foretrekker de foran Villa faktisk. Cola aner jeg ikke noe om for det drikker vi ikke.
|
|
|
#43 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som liker billigbrusen?Jeg drikker bare Cola, selvom jeg strengt tatt absolutt ikke skal. Mannen liker faktisk godt partybrus/slags som de har på Coop (?)og tar f.eks heller det enn Cola.
|
|
|
#44 |
|
trøtt
|
Sv: Er det noen som liker billigbrusen?Her kjøpes skjelden brus, men farris går derimot store mengder av. Som variasjon bruker vi mye Rema-farris, dvs. Taffel. Den er faktisk veldig god. Den blå, that is, den grønne blir for kunstig i smaken.
|
|
|
#45 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er det noen som liker billigbrusen?x-tras vann med sitron/lime er definitivt den beste "farrisvarianten" - men det er vel strengt tatt ikke brus. jeg liker billigbrusene - med unntak av cola. Det smaker bare feil.
|
|
|
#46 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som liker billigbrusen?brus med fruktsmak fra FP er poppis i barneselskap!
|
![]() |
|
|