Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser dere kokte poteter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?
Hver dag 0 0%
5-6 dager i uken 7 4,05%
3-4 dager i uken 25 14,45%
1-2 dager i uken 47 27,17%
3-4 ganger i mnd 35 20,23%
1-2 ganger i mnd 32 18,50%
6-12 ganger i året 9 5,20%
1-6 ganger i året 15 8,67%
Sjeldnere enn 1 gang i året 3 1,73%
Aldri 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 15:18   #41
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?

3-4 ganger i maaneden.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:22   #42
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

1-2 ganger i uka.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:22   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Noe av det beste jeg vet. Så jeg svarte 5-6 dager i uken, men det kan bli færre dager innimellom.

Gammel 30-11-09, 15:31   #44
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Vi koker aldri poteter til middag hjemme. Men vi spiser det jo om vi får det servert, så det blir som regel når vi spiser hos foreldrene våre.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:18   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

3-4 ganger i måneden - noen uker ikke i det hele tatt, noen uker mer enn en gang. Bruker ovnsbakte poteter en del også (hjemmelagde), kokte poteter mest til fisk og mer tradisjonell mat som fårikål.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 17:32   #46
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

---

Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 22:21.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 18:45   #47
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

5-6 ganger i uka (av og til sjeldnere). Elsker poteter, gulrøtter, broccoli, blomkål, løk, champignon - så middagene settes stort sett sammen av dette. Også litt kjøtt eller fisk ved siden av.

Ris og pasta prøver jeg å holde til 1-2 ganger i uka. Ungene spiser da bare ris og pasta...mens de spiser både grønnsaker, fisk, kjøtt og altså poteter de gangene vi har det!

Gammel 30-11-09, 18:50   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Stemte 3-4 ganger i uken. Hadde vel passa bedre med 2-3. Steiker av og til, og har mos av og til.

Gammel 30-11-09, 20:21   #49
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Vi spiser det vel gjennomsnittlig 1-2 ganger i uken.

Vi også.

Gammel 30-11-09, 20:23   #50
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte 1-2 ganger i uken.
Da tok jeg med alt av poteter jeg egentlig.
Jeg lager potetmos fra bunnen av av og til, det er bedre enn bare kokte poteter. Og da blander jeg inn andre grønnsaker i den også.

Gammel 30-11-09, 20:26   #51
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me spiser poteter minst 3 dager i veka normalt sett. Eg er eit potetemiddagmenneske, og så veit eg at det ikkje blir så mykje poteter på barna hos pappaen. Så då veger eg litt opp for det. Mine unger spiser stort sett det som blir servert uansett, sjøl om grønnsakene nok er litt bedre enn poteter.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 19:07   #52
nitro
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
nitro har et hav av muligheter foran seg
Standard

blir ikke så ofte, nei...

nitro er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.