Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bra komedie - Modern Family

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 14:59   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra komedie - Modern Family

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hvor?

Platekompaniet.

Gammel 11-08-11, 23:49   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg lånte sesong 1 på biblioteket idag, faktisk. Etter å ha ramlet inn i denne tråden for et par dager siden måtte jeg jo ruske den med meg når den plutselig lå foran meg på bibliotekshylla! Begynner å se imorgen.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:07   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp. Fire episoder. Hvis du hører noen si Spandau uten at du ler på deg åndenød så kan du få slutte. :ler enda:

Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:23   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jepp. Fire episoder. Hvis du hører noen si Spandau uten at du ler på deg åndenød så kan du få slutte. :ler enda:

Og så er det ubetalelig at det er Edward Norton som spiller Spandau-fyren.

Gammel 09-08-11, 21:24   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Og Fliesaminelli og Zsa Zsa Gaboa, da!

Gammel 11-08-11, 23:38   #6
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det Edward Norton?? La ikke merke til det, herreminhatt! Har nå sett 8 episoder, og skal definitivt se resten.

Gammel 12-08-11, 00:19   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter varme anbefalinger fra seriejunkiesoulmates skal jeg se episode 3 også. Og 4, og 5 - og satser på at det bare er tiden som må tas til hjelp.

Sånn hadde jeg det med Friends i sin tid også. Etter første episoden syntes jeg det var den døveste serien ever. Og HIMYM? Fæl, men etter 7-8 episoder... Og TENK hvis ikke jeg hadde sett mer enn første episoden av The Big Bang Theory, hva hadde jeg gått glipp av?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 00:21   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Etter varme anbefalinger fra seriejunkiesoulmates skal jeg se episode 3 også. Og 4, og 5 - og satser på at det bare er tiden som må tas til hjelp.

Sånn hadde jeg det med Friends i sin tid også. Etter første episoden syntes jeg det var den døveste serien ever. Og HIMYM? Fæl, men etter 7-8 episoder... Og TENK hvis ikke jeg hadde sett mer enn første episoden av The Big Bang Theory, hva hadde jeg gått glipp av?

Hang in there.

Jeg tenker også med skrekk på hvor nære det var at jeg droppet både HIMYM og Big Bang Theory (som jeg forøvrig kan takke FP for at jeg i det hele tatt testet).

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 00:40   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker også med skrekk på hvor nære det var at jeg droppet både HIMYM og Big Bang Theory (som jeg forøvrig kan takke FP for at jeg i det hele tatt testet).[/quote]

Jeg har droppet begge de seriene etter en episode eller to, burde jeg gi de en sjanse til altså?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 16:09   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vurderte noen å kutte ut BBT? :vikframeg-smiley:

Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 18:52   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg sett begge sesongene av modern family og gleder meg veldig til neste sesong starter i september.

Gloria må være en av de kuleste rollefigurene jeg har kommet over! Og Cam!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:14   #12
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Gloria må være en av de kuleste rollefigurene jeg har kommet over! Og Cam!

Jeg har sett første sesongen, MÅ se neste også - for den var jo kjempebra! Tok meg selv i å le høyt mange ganger.

Men, jeg må si at jeg har en "thing" for Phil, pappan i datterens familie.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:16   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg er nesten ferdig med S02; måtte ha en liten pause fordi det ble så innmari intenst. Så nå ser jeg Glee i stedet, så plukker jeg opp MF igjen etterpå.

Gammel 17-08-11, 20:40   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også begynt såvidt, har bare sett noen få episoder foreløpig. Men jeg liker det!

Gammel 08-10-11, 11:38   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå så jeg nettopp episode 2 i sesong 3, og fniste høyt og lenge mange ganger. Gloria er fantastisk, og homsene med issues om ALT, herregud så vittig!

(Episoden handlet blant annet om kunngjøring av adopsjon, med Cam dansende med stjerneskudd til Footloose under banneret... LOL!)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 11:41   #16
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sett alle episodene som har kommet. Digger den serien. Alle karakterene har noe ved seg - og sammensetningen av disse gjør det bare helt genialt! Beste komiserie siden Friends.

Gammel 08-10-11, 11:51   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler skikkelig høyt av Modern Family, nesten mer enn BBT.

Gammel 08-10-11, 12:04   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg ler skikkelig høyt av Modern Family, nesten mer enn BBT.

So do I. BBT nærmer seg drama, nå lener jo alt seg på at Sheldon holder koken. Too much love drama.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 12:17   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke fått med meg at sesong tre har startet, så nå har jeg nesten to timer med Gloria-moro å kose meg med!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 12:53   #20
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg rakk ikke å bli ferdig med S02 i sommer, så jeg har fortsatt alle S03-episodene til gode. Må bare gjennom de siste to i fjorårets sesong først. Herlig å ha mye å glede seg til; må bare få tid til å se "TV" først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.