Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine julekjoler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 14:50   #41
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine julekjoler?

Her har det blitt to kjoler til jul og lillesøster har selv valgt fargen:

Gammel 22-11-09, 15:25   #42
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den siste der var utrolig fin. Jeg likte den første også men spesielt den siste.

Jeg var inne på linuslotta.com nettopp og fikk jo sjokk! Sist jeg var innom der, for 4-5 år siden hadde de så mye dårlige klær. Jeg handlet en del der da ungene var små men det var veldig variabel kvalitet og klærne så kjipe ut.

Men nå? Ny webside og masse fine klær. Det var gøy å gå inn om der igjen for å si det sånn.

Gammel 22-11-09, 15:34   #43
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kjempefin kjole. Nå har jeg allerede kjøpt kjole til jentene, men hvor er den kjøpt? Og hvor fant du bolero? For det er jeg på jakt etter til kjolene jeg har kjøpt.

H&M. Lillesøster har den i rosa, den er blekere/ mer gammelrosa enn på bildet, synes jeg. Nydelig prinsessekjole.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 15:45   #44
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

I fjor sydde eg kjolar til dei sjølv. Men veit ikkje om d blir det same i år for å sei det slik. Har sett en fin kjole med bolero til på KappAhl som eg har lyst å kjøpe til dei. Jentene har so mange kjolar, eg føler nesten d blir sløseri å kjøpe ny...

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 16:26   #45
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ser jeg må på H&M en tur også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:22   #46
candyK
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
candyK har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg liker de to for min datter til julaften fra adorables.no.litt vanskelig å velge

candyK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:34   #47
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av candyK, her.

Jeg liker de to for min datter til julaften fra adorables.no.litt vanskelig å velge

Den øverste var veldig fin og julete.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:35   #48
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fant ingen til på HM i Trondheim i helga. Og var så skuffet. Trodde det var P.O.P på Trheim torg men det var det jo ikke *snufs*
Så en på Kapphal eller hva det nå heter, med "skjorte" inni . rødrutet. men ikke så fin :\

Så vi står uten ny julekjole. Vi har arvekjoler med armer , cubus. Ballkjole lignende

Gammel 23-11-09, 21:40   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg fant ingen til på HM i Trondheim i helga. Og var så skuffet. Trodde det var P.O.P på Trheim torg men det var det jo ikke *snufs*
Så en på Kapphal eller hva det nå heter, med "skjorte" inni . rødrutet. men ikke så fin :\

Så vi står uten ny julekjole. Vi har arvekjoler med armer , cubus. Ballkjole lignende

Hva har du lyst på da? Hvordan skal den sen ut?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:49   #50
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hva har du lyst på da? Hvordan skal den sen ut?

Har lett etter noe ala "madikken" kjole men ikke finnet noe som er så julete\finfin.
Vi har en del fine arvekjoler så gidder ikke bruke en mill på ny kjole til henne. Men greit å ha noe å bytte på i jula og så er det masse bursdager fra jul og til 17 mai

Eller en kjole med armer eller med tilhørende skjorte\bluse.
Alt jeg finner er "singlett" kjoler uten fin skjorte man kan kjøpe til.
å ha en ballkjole med hvit genser er ikke så fint i mine øyne. :sær:

Gammel 23-11-09, 22:15   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har funnet kjole til eldste. Fantastisk at tenåringen har bestemt seg. Ingen bilder på nett, men den er lilla, kjøpt på Vero Moda og i str xs. Hun er visst ikke så liten lenger, den ungen min. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:43   #52
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Denne skal min jente ha:

Sammen med denne:

Lindex har en kjempesøt bluse med krage også til å ha inni kortermede kjoler, men jeg fant ikke bilde.

Gammel 23-11-09, 23:06   #53
IdaM
Aktiv

Medlem siden: Feb 2008
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Denne skal min jente ha:

Sammen med denne:

Lindex har en kjempesøt bluse med krage også til å ha inni kortermede kjoler, men jeg fant ikke bilde.

Nå fikk jeg nesten julestemning her . Hvor har du kjøpt dette?

Gammel 23-11-09, 23:27   #54
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Lindex. Har kjøpt mange fine kjoler der etterhvert.

Gammel 23-11-09, 23:37   #55
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

(denne hadde hun i rødt i fjor. Greit med langarmet egentlig).

Denne har jeg kjøpt til nesten-treåringen i år. Den var veldig fin, og jeg ville gjerne kjøpt noe lignende til femåringen, men de hadde den ikke større enn 98.

Til femåringen kjøpte jeg en annen kjole:

(bare i lilla) Den var dessverre for stor, slik at stroppene faller ned. Passer nok neste år, men det løser jo ikke julekjoleproblemet i år.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 08:46   #56
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Ikke her. Har spurt flere ganger. De har bare bodyer med krage som går til 86 som er alt for lite. Og hvite polo gensere og andre helt hvite hverdags gensere
De har bluser i den avdelingen fra 128 størrelser

Gammel 24-11-09, 09:02   #57
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt kjoler på Lindex, men finner ikke bilder på nett. Noen som kan forklare hvor de finner bilde av Lindex kjolene?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 09:30   #58
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

www.lindex.se kanksje?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 09:40   #59
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

www.lindex.se kanksje?

Aha, den svenske versjonen! Jeg har lett på den norske og der har de ikke shop online muligheten.
Takk, nå kommer det straks bilder fra meg også.

Jeg har kjøpt denne rutete kjolen, men ikke i rødt. Jeg kjøpte i samme fargene som kjolen under, i grått og rosa.
Med stilongs i grått og rosa samt gensere i hvitt og rosa.

Og denne nydelige olakjolen med søte detaljer i rødt. Men stilongser i rødt, hvitt og grått samt gensere i hvitt og rødt.

Sist redigert av Knerten : 24-11-09 kl 10:21.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 22:08   #60
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Monsoon/Accessorize Stoffet på kjolen jeg kjøpte der er slikeaktig og fargen mye enda i virkeligheten enn det ser ut her. Kjøpte denne jakken til. "Fuskepelsen" rundt kragen er avtagbar og da blir jakken mer anvendelig til andre anledninger også. Elsker Monsoon/Accessorize Det eneste som er dumt er at de kun har jenteklær på Accessorize i Trondheim.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.