|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg ser lite filmer, men noen har jeg da sett.
Har du ikke sett dem?
Slenger meg på disse og føyer Thelma og Louise og Max Manus inn i rekken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg har ikke sett en eneste James Bond film. Jeg har sett noen minutter her og der på tv, men det har ikke fenget nok til at jeg har sett en hel, enda. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?
Ikke jeg heller! Så nesten en hel en når jeg satt på flyet til Kreta i 1999, men det var jo nesten tvang. Var jo ikke så mye annet å finne på der.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Ellingfilmen, Shawshank redemption, E.T (ikke som jeg kan huske i hvert fall), Rain Man ... Listen er helt sikkert enda lengre.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Shawshank redemption har jeg ikke engang hørt om.
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?
Den er av uvisse årsaker omdøpt "Frihetens regn" på norsk, og er en kjempefin film som trygt kan ses! Feelgood-film.
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg har ikke sett E.T heller. Jeg var litt for ung da den gikk på kino, og nå er den jo bare teit.
|
|
|
#8 |
|
Tøff
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Slumdog Millionaire, Elling, svært, svært få skrekkfilmer (jeg ser ikke hensikten med å betale for å få vondt i nakke, skuldre, hode og tenner), og Max Manus.
|
|
|
#9 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Her er det så mange jeg ikke har sett at jeg ikke orker ramse de opp.
|
|
|
#10 |
|
Unik
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Ikkje sett Max Manus, Ellingfilmane, Sleepless in Seatle kan eg ikkje huske å ha sett. Samme med E.T.
|
|
|
#11 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Mamma Mia, Pulp fiction, E.T, Max Manus og veldig mange flere. Vi går sjelden på kino og vi har ikke dvd-spiller.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Av de som er nevnt hittil har jeg sett alle bortsett fra Gudfaren-filmene.
|
|
|
#14 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg kjenner at jg ikke kan forstå hvordan det går an å ikke like Ringenes herre ...
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg føler at jeg ser veldig lite filmer, men jeg gjør kanskje ikke det. Jeg har i hvertfall sett alle filmene som er nevnt i denne tråden og kommer ikke på en eneste film alle andre enn jeg har sett. Hm... merkelig.
|
|
|
#17 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Shawshank Redemption er min all-time favoritt, jo
|
|
|
|
#18 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Jeg innrømmer at triologiene (?) Matrix og Jason Bourne har jeg ikke sett.
|
|
|
#20 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?Tror jeg ser for mye film jeg også Mega Mie. Og tydelig at folk har forskjellig smak ja. |
|
|
|
![]() |
|
|