|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierOm forskjellige greier, ja? (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierOg snart er det tid for denne: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg kjente et ubehag da jeg så den svinedingsebomsen, svin liksom! Også kom jeg til å bekymre meg for om grisene må lide framover, om ryktet blir svertet og svin forhåndsdømt og utfryst. Det ville være synd, svin bruker å være ålreite dyr. Tror jeg? Jeg kjenner ingen svin personlig. :allergiker: Kanskje det ville være bedre å kalle en spade for en spade, og si gris? Vi har da aldri brukt å si svin?
|
|
|
#10 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEtter å ha ligget pal på divanen med ett-eller-annet tullevirus i 2 dager kjenner jeg O' herlige Energi boble og jeg skal nu vaske badet og sette på en maskin til. No time for fjas.
|
|
|
|
#11 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierForresten, er det noen som kan hjelpe meg med låtkutt eller musikkvideo til "Kjære Søster" av DeLillos? Fant ikke på youtube.
|
|
|
|
#13 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierVi har kjøpt ny tv!!!
|
|
|
#14 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEr det lov å si at man er en smuuule lei av svineinfluensaen ...?
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Hællannussen!
Det går jo strålende. Drømmers er jo et prakteksempel på en handyman, så dette blir veldig fint.
Fordi de fine ikke er til salgs vel. De skal eierne ha selv. |
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierForskjellige greier |
|
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har servert mann & barn middag. Og mens nevnte mann gjør lekser med eldstemann, så ser jeg barnetv med yngstemann. Som var så sur og lei at jeg rett og slett lurer på om han brygger på noe. Det krysser man selfølgelig fingrene for at han ikke gjør.
|
![]() |
| Emneord |
| marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|