Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode arbeidssko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 19:27   #41
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode arbeidssko?

Jeg bruker 39 i sko og har M6/W8. Kjøpte først W9, men måtte selge dem for de ble for store.

Anbefaler både Crocs og MBT sko.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:30   #42
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte nylig Crocs fra taylorshoes.com, og har brukt dem på jobben i noen dager (er sykepleier). De virker veldig behagelige og gode å gå i til nå ihvertfall. Jeg valgte Beach-modellen, som er en annen enn den som de fleste kjøper her til lands (Cayman). Har prøvd begge, men denne satt bedre på min fot og størrelsen ble riktigere. Flere på jobben som hadde avskrevet Crocs etter å ha prøvd Cayman-modellen, etter sigende fordi denne føltes for flat i sålen, har sagt de syns at Beach-modellen satt mye bedre. Bare et tips.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:19   #43
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Vet du hvor man får kjøpt slike sandaler? Vanlig skobutikk, eller spesialforretning?
Var du plaget med bekkenet etter sv.skapet? Synes du at de er gode for å forhindre slike plager?

Tror man må i forretning for å få kjøpt disse skoene.
Jeg kjøpte de på Medicus Plesner, men vet at de finnes i sportsbutikker.

Gammel 10-01-07, 20:57   #44
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hvilken str burde jeg bestille når jeg bruker 37?

Gammel 10-01-07, 21:26   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Hvilken str burde jeg bestille når jeg bruker 37?

Jeg har 37 og kjøpte W7 (M6/W7) - vurderte W6 fordi jeg har endel sko i 36 også, men de ble knappe....

Gammel 10-01-07, 21:29   #46
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har 37 og kjøpte W7 (M6/W7) - vurderte W6 fordi jeg har endel sko i 36 også, men de ble knappe....

Ok, takk.
Hvis jeg skal bestille et par til datteren min, burde jeg bestille det i samme slengen og betale moms, eller to ganger og betale ekstra porto?
:masete:
(egentlig burde jeg vel regne dette ut selv, men jeg er lat)

Gammel 10-01-07, 21:32   #47
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Det står M 4/5 og W 6/7....

Gammel 10-01-07, 21:33   #48
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, takk.
Hvis jeg skal bestille et par til datteren min, burde jeg bestille det i samme slengen og betale moms, eller to ganger og betale ekstra porto?
:masete:

Litt usikker jeg altså...sikkert noen smarte hoder her inne som vet

Gammel 10-01-07, 21:35   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Det står M 4/5 og W 6/7....

*går og sjekker skoene sine en gang til...*
Det står M5/W7 på mine...(5 og 6 så likt ut i halvmørket gitt...)

Gammel 10-01-07, 21:36   #50
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

*går og sjekker skoene sine en gang til...*
Det står M5/W7 på mine...(5 og 6 så likt ut i halvmørket gitt...)

Ok, da satser jeg på 6/7. Takk for hjelpen
(mange ting som ser annerledes ut i mørket)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.