Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekort og sivilstatus

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 16:07   #41
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort og sivilstatus

Eg har egentlig ikkje sendt ut julekort på fleire år egentlig.

I år har eg lyst, men konkludere med at om eg finn overskuddet til å gjere det, gjer eg det, om ikkje blir ikkje det. Lur.

Gammel 24-10-09, 16:19   #42
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått mange "nyskilte" julekort, Tussa, og jeg har aldri tenkt noe annet enn at det var koselig å se bilde av ungene og at jeg er glad for at både barn og mor (jeg får stort sett kort fra mødre) har det tilsynelatende bra etter et tøft år. De som tenker noe annet er nek og nek driter vi i. (Bortsett fra julenekene - de hører julen til.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:19   #43
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært i samme situasjon som deg...og tenkte også mye rundt dette da...
Jeg endte opp med å lage julekort av jentene som jeg alltid hadde pleid. Jeg sendte det til de som jeg alltid hadde sendt til...inkludert familiemedlemmer på pappaens side. Samtlige satte pris på å få

Generelt ville jeg tenkt at hvis det er mye vonde følelser i etterkant av at man har gått ifra hverandre, så ville jeg hatt julekort med bare barna på. Er alt fryd og gammen for alle involverte parter, er det ikke så nøye, og man kan gjerne bruke bilde med seg selv og barna sammen.

Lykke til med juleforberedelsene!

Gammel 04-11-09, 19:18   #44
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg sendte som før jeg også. Tror kanskje jeg tilogmed sneik med meg på bildet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.