|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Ja, jeg er alltid tilgjengelig.
|
|
|
#42 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg er stort sett alltid tilgjengelig - dvs tlf står på hele tiden.
|
|
|
#43 |
|
Textrovert
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg er i teorien tilgjengelig 24/7. Men siden jeg sjelden blir oppringt, så er det ikke et problem i praksis.
|
|
|
#45 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?
Signerer.Jeg ser jo hvem som har ringtU/tekstet når jeg gidder å sjekke mobilen, og er det noe jeg tror er viktig, tar jeg kontakt da. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg har ikke alltid telefonen på meg, nei. Så hvis man sender meg en melding eller ringer, er det ikke sikkert at jeg svarer. Hvis jeg merker at det ringer, så tar jeg den nesten alltid, men tidvis forteller jeg at jeg spiser middag/henter i barnehagen el. og ringer opp igjen senere.
|
|
|
|
#47 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Telefonen står alltid på, men jeg siler - og jeg kan fint dra ut og la mobilen ligge igjen hjemme. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg er ikke tilgjengelig 24/7 nei.
|
|
|
|
#49 |
|
Forelska
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Med mobilen som fungerande klokke og vekke-remedie er han på heile tida. Sidan det og er jobbmobil må eg vera veldig tlgjengeleg på han på dagtid, men har ikkje så mykje samtale/sms-trafikk på fritida at eg føler eg er plaga med å verta uroa eller uroar andre i tide og utide.
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?jeg er ikke tilgjengelig mellom 24 og 7 i hvertfall, har flere profiler 1totalt lydløs, 2kun skole sfo barnehage,gubben og jobbrelatert,3 kun folk jeg har lyst å sluddre med, 4åpen for alle unntat familie, svigers og andre slitsomme ting, og 5 åpen. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?
Jeg er tilgjengelig så og si hele døgnet. Har vært i allefall, nå ser det ut til at jeg må begrense, etter at det har vært mange telefoner fra jobben på fritiden min i det siste.
|
|
|
#53 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Nei, jeg er vel ikke tilgjengelig hele døgnet. Tlf står som regel på lydløs så det er ikke alltid jeg får med meg om det skulle tikke inn en melding eller ringe. Om natta ligger den i stua, enten avslått eller på lydløs.
|
|
|
|
#54 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg er alltid tilgjengelig når guttungen er i barnehagen/hos faren/andre steder. Jeg er ikke tilgjengelig på jobb, og er så tilgjengelig jeg har lyst til resten av døgnet. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Nja, i den forstand at jeg stort sett har telefonen i nærheten og svarer hvis jeg ikke er opptatt på noen måte. Hvis det ikke passer å ta telefonen når den ringer, bruker jeg sende melding tilbake - hvis jeg får det til og at det passer seg i settingen man er i. Er ikke plaget med i tide og utide oppringing så det har ikke vært noe behov for å screene samtaler. Ofte er det beskjeder eller spørsmål som bør besvares og da synes jeg det er greit å få gitt beskjed om at jeg er opptatt. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg svarer som regel, om ikke annet for å si "jeg ringer deg tilbake etterpå", men svarer ikke under legging av barn. Sms besvares når det passer og ofte glemmer jeg det i noen dager fordi jeg er så distré... |
|
|
|
|
|
#57 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Svarer slett ikke alltid - jeg har lyden av om natten og når jeg er på jobb, jeg svarer ikke på telefoner fra annet enn nær familie når jeg er på jobb heller forøvirg og siler gjerne etter humør. Jeg er kun tilgjengelig når jeg selv finner det for godt!
|
|
|
#58 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Nei.
|
|
|
#59 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg siler og om natten skrues mobilen av. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du tilgjengelig 24/7?Jeg har lyden av om natten.
|
![]() |
|
|