|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Åååå. Hm. Jeg kjenner jeg trenger en sånn rød Mulberry. Kanskje en sånn og en grønn Boden-veske? Hm. Dette blir interessant.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Hvorfor liker jeg alltid de dyreste tingene best? :dyr i drift:
|
|
|
#9 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!http://www.mulberrysale.com/ |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Prisene var liksom vel lave. Og originalprisene de oppgir ser heller ikke riktige ut. 600 GBP for strutsevesken er under halv pris av hva Mulberry selv selger den for, og å da kun ta 160 GBP for den blir kanskje i overkant av dumping? De kunne solgt en ekte veske som det for sikkert 800 GBP på ebay, liksom. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Det blir denne, den har jeg brukt ekstremt mye:
|
|
|
#13 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!jeg tror min dyreste veske kostet 500. Den jeg bruker mest kostet 250,- Har et godt stykke igjen til 6300,-
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Den lysebrune skinnveska som jeg kjøpte i Krakow for 2,5 år siden, og som er litt slitt nå, men som jeg er så glad i at det er vanskelig å finne en god erstatning.
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Forsvare vesker til en halv månedslønn :skingrestemme: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!
Det samme sier jeg!
|
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva med veske da? Vis meg din favorittveske!Her er min røde veske. Den er veldig fin og rød, og brukes ofte.
|
|
![]() |
|
|