Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Årets støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 13:46   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets støvletter

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har str 40.
De ligger klare til å bli sendt i retur, men det er det samme for meg hvor jeg sender dem....

Jeg har for små bein...

Gammel 08-09-09, 14:59   #42
Left
Passiv

Standard

Jeg har str 40.
De ligger klare til å bli sendt i retur, men det er det samme for meg hvor jeg sender dem....

Jeg bruker også str. 40
Hva måtte du gi for dem? Passende bursdagsgave fra gubbe, synes du ikke? Lilla

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 15:50   #43
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte mine støvletter på Eger shopping, de er fra Via Roma og bare helt utrolig deilige i skinnet. Veldig fornøyd!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg støvletter2.jpg (45,3 KB, 44 visninger)
Gammel 08-09-09, 16:12   #44
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm, jeg tror jeg skal liste meg ut av tråden, gitt. Noen har fortalt meg at jeg har mange nok støvlettpar allerede. Jeg er nesten tilbøyelig til å være enig etter at mannen var så frekk at han stilte alle mine svarte støvlettpar side om side på en hylle i boden.

Men jeg skulle gjerne hatt noen uglatte, trille-barnevogn-mens-man-bukserer-vilter-hund-vennlige støvletter for det.

Gammel 08-09-09, 19:36   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to par av disse liggende rett foran meg her...et par i lilla og et par brune. Jeg fikk de ikke på meg..... Får rett og slett ikke foten ned i de støvlettene jeg! Har normalt ikke vansker med å få på meg støvletter, men disse gikk ikke på. Du hadde ingen vansker?

Plastposetrikset! Ta på deg tynne, glatte strømper, trekk en plastpose utenpå foten med et lite hull til tåa. Stikk foten oppi støvelen og riv plastposen av.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 19:37   #46
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Plastposetrikset! Ta på deg tynne, glatte strømper, trekk en plastpose utenpå foten med et lite hull til tåa. Stikk foten oppi støvelen og riv plastposen av.

Jah! Jeg må bare prøve! Takk!

Gammel 08-09-09, 19:42   #47
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

OK, jeg har aldri opplevd ikke å få på meg støvletter. "Problemet" mitt er å finne støvletter som ikke blir for romslige øverst på kanten.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 19:51   #48
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Er det veldig dyrt å betale 1500,- for et par støvletter? *gjerrig*

De er lilla og i veldig god kvalitet, de er omtrent like høye som dr.martens.

Gammel 08-09-09, 20:00   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Er det veldig dyrt å betale 1500,- for et par støvletter? *gjerrig*

Nei, det vil jeg ikke si. Min erfaring er at med sko så får man det man betaler for. Skal man ha skinn som er sydd bra må man ut med såpass.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 20:15   #50
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke helt sikker på valget mitt, men jeg har kjøpt meg disse lave i brun. Kjøpte meg fire par høye støvletter i fjor, så da har jeg vel nok. Men lave har jeg ikke. De er kanskje litt cowboy, og sikkert for lave for mange her. Men jeg takler ikke høye heler.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:14   #51
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dronningen: Her er et dårlig & overeksponert mobilbilde av støvlettene. For anledningen med buksen oppi.

Gammel 08-09-09, 22:35   #52
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Takk skal du ha. Så kjekke ut de. Sånne hverdagsstøvletter.
Må ha noen jeg som jeg kan gå i på jobb.

Fant disse i merket Mjus hos Ellos, og de hadde dem før i dag, men da jeg endelig fikk bestemt meg så var de utsolgt. Jeg så det var få igjen, men fan og.

Tror jeg liker sko med trygg hel (det heter hel ja, ikke hæl?). Så også hos lille Vinkel (heter det ikke det), og ble helt satt ut av alle de fine. Fant de du har, og disse:

Bronx:

Maloix:

Hva synes dere om disse siste?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:39   #53
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

De her kjøpte jeg forrige uke.

De var innmari kule. Jeg ønsker meg også slike. ELN

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:40   #54
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Takk skal du ha. Så kjekke ut de. Sånne hverdagsstøvletter.
Må ha noen jeg som jeg kan gå i på jobb.

Fant disse i merket Mjus hos Ellos, og de hadde dem før i dag, men da jeg endelig fikk bestemt meg så var de utsolgt. Jeg så det var få igjen, men fan og.

Tror jeg liker sko med trygg hel (det heter hel ja, ikke hæl?). Så også hos lille Vinkel (heter det ikke det), og ble helt satt ut av alle de fine. Fant de du har, og disse:

Bronx:

Maloix:

Hva synes dere om disse siste?

Alle var fine, men hadde valgt de øverste om jeg skulle kjøpt.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:41   #55
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Alle var fine, men hadde valgt de øverste om jeg skulle kjøpt.

Ja jeg også i utgangspunktet.

Gammel 08-09-09, 22:53   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg liker sko med trygg hel (det heter hel ja, ikke hæl?).

Det heter definitivt hæl.

Jeg likte de siste der. Lurer på om det er de samme som Kanina viste i grønt (med lyse såler) i en annen tråd. Jeg har aldri sett det merket før.

Gammel 08-09-09, 22:56   #57
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir bare sur av å lese støvlett-tråder. Damn fat huge disproportionate calves.

Jeg er stuck med ankelboots jeg. Disse er innkjøpt til fint. Høye ja, men det går faktisk helt greitt å stå i dem i noen timer. Merk at jeg skrev stå.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:59   #58
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøpte disse i vår, og er fortsatt håpløst forelsket.

Gammel 08-09-09, 22:59   #59
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det heter definitivt hæl.

Jeg likte de siste der. Lurer på om det er de samme som Kanina viste i grønt (med lyse såler) i en annen tråd. Jeg har aldri sett det merket før.

Det forklarer funderingen. Jeg sier jo hæl (med skikkelig tjukk L), men trodde "dere søringa" sa hel, og at jeg tenkte dialekt.

Ja de siste der finnes i grønt også.

Gammel 08-09-09, 23:00   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det forklarer funderingen. Jeg sier jo hæl, men trodde "dere søringa" sa hel, og at jeg tenkte dialekt.

Det er de mer forfinede søringene som sier hel.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.