|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Lønnsnivået i Norge
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, selvsagt ikke. Da hadde alternativet heller vært å skifte jobb..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Lønnsnivået i NorgeFloksa - jeg lurer på det med bønder litt - tar sjansen på å spørre deg litt, du trenger selvsagt ikke svare. |
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
Spør vekk, skal svare så langt jeg har kompetanse.
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lønnsnivået i NorgeFloksa: De fleste bønder GJØR det jo, da. Eller svært mange, i hvert fall.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Lønnsnivået i Norge17-20 timer fra mai til september hvis du driver med korn stemmer ikke. Jeg jobber sammen med en som gjør det. Han har en uke ferie på våren når de sår og to uker ferie på høsten når de høster inn. (Ferie fra dagjobben). Så arbeidsestimatet ditt her er ikke riktig. |
![]() |
![]() |
#8 |
Ser lyst på livet
|
Tillater meg å svare litt på dyredelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Den er god. Jeg har null peil på dyrehold og ikke stort på andra gårdbrukerting heller altså. Jeg kjenner som sagt bare én kornbonde. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ser lyst på livet
|
Så for at gårdene skal være fine og ikke nedslitte så er det gunstig at bøndene har litt mer enn 3 timer pr dag til å drive gården. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
can-jur
|
Må smile litt, for det kommer veldig ann på hvor mye kornareal han har.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Lønnsnivået i NorgeJeg jobber i den møkkete delen av showbiz, vi får betalt i knapper, glansbilder og t-skjorter. Heldigvis får vi også mulighet til å jobbe døgnet rundt så ofte som mulig, så det blir en del t-skjorter, og har man riktig flaks er det noen som har lyst til å kjøpe t-skjortene på eBay pga. samlerverdi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lønnsnivået i NorgeJeg synes 400 000 er ganske mye for en med 3-årig utdannelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Lønnsnivået i NorgeDet er vel ikke det at lønnsnivået er så lavt i Norge, men snarere at kostnadsnivået er så høyt? Feks med tanke på boliger. Men på den andre siden, huset blir jo dyrt om snekkeren skal tjene godt...
![]() |
#16 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lønnsnivået i NorgeMen mat er egentlig ikke dyrt i Norge. Ikke i forhold til lønnsnivået.
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
Er kostnadsnivået så høyt i Norge? Det er vel få land som har så stor kjøpekraft som oss.
![]() |
![]() |
#19 |
Shake it out!
|
Jeg tror jeg uttrykker meg litt dårlig
![]() |
#20 |
Princess Skids and Scars
|
Really? Jeg sier ikke at du har feil, men det forbauser meg stort. Det betyr at godt under 25000 pers i norge tjener mer enn 7-800' Jeg tror nesten alle fedrene til mine venninner ligger rundt der og jeg kommer ikke fra noe spesielt rikmannsmiljø. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|