Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstkåpe :D

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 13:04   #41
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstkåpe :D

Jeg tror også du hadde kledd den lille best.

Gammel 29-07-09, 14:01   #42
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, så lekre klær!

Regner dog med at de ikke finnes i str. liten elefant?

Gammel 29-07-09, 14:06   #43
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor store er små elefanter i våre dager, Gwen? De går opp til UK size 20. Det tilsvarer str. 48. På hvert plagg får du detaljerte mål om plagget for hver størrelse, slik at du kan kontrollere at plagget vil være i riktig størrelse. Jeg kjøpte mange plagg i våres og bommet ikke på noen av dem.

Gammel 29-07-09, 14:10   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ligger nøyaktig på skillelinjen mellom to størrelser... har du erfaring med det, Veronal? Den kjolen jeg kjøpte satt jo som et skudd og var hverken liten eller stor i størrelsen men...generelt?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 14:11   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh,åh, åh- nå fikk jeg litt pusteproblemer også, gitt ...

Gammel 29-07-09, 14:13   #46
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvor store er små elefanter i våre dager, Gwen? De går opp til UK size 20. Det tilsvarer str. 48. På hvert plagg får du detaljerte mål om plagget for hver størrelse, slik at du kan kontrollere at plagget vil være i riktig størrelse. Jeg kjøpte mange plagg i våres og bommet ikke på noen av dem.

En liten elefant ligger på en engelsk str. 22 nå om dagen.

Jeg skal ta en tur inn på siden og se om målene kan stemme med mine.
Det var jo så mye lekkert! Takk for svar, Veronal.

Gammel 29-07-09, 14:17   #47
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ligger vel stort sett akkurat på "min størrelse", så det kommer an på passformen (og stoffet). Jeg ser at på det ene plagget jeg kjøpte så ville jeg faktisk også prøvd en størrelse mindre hvis jeg hadde vært i butikken (men den er også OK slik den er). Det er viktig å sjekke kritiske mål på plaggene, i hvert fall (type: omkrets under byste hvis den skal sitte tett under brystene) - og så vurdere hvor opp mot hvor elastisk stoffet er.

Gammel 29-07-09, 14:55   #48
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:22   #49
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg har gått og drømt om lilla kåpe til høsten men kommer meg jo aldri ut i tide før alt er tomt så denne linken må jeg sjekke bedre... Kjempefin!

Noen som vet hva det blir i toll og mva da?

Gammel 29-07-09, 21:40   #50
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kanskje jeg egentlig trenger to (egentlig ikke, men...)
Den grå med stripene OG den burgunder :sparke.

*nikker ivrig* Har jo ikke sett deg IRL , men de er begge helt smashing!!

Gammel 29-07-09, 22:26   #51
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du bestemt deg, m^2?

Du kan ha denne under den lilla kåpen:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:37   #52
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette blir bare dyrere og dyrere....
Her er ønskelista så langt:

(det oransje skjørtet i en utgave som er 5cm lengre)
Og jeg understreker ønskeliste - den må reduseres en smule før bestillingen går

Gammel 29-07-09, 22:40   #53
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg konstaterer (nok en gang) at vi har temmelig lik smak. Den nederste kjolen er også helt fantastisk!

Gammel 29-07-09, 22:42   #54
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk jo ikke lagt meg i går kveld fordi jeg ble sittende og bla på Boden.
m^2 akkurat de plaggene du har på ønskelisten har jeg også, bare i andre farger.
Det blir litt i overkant dyrt ...

Gammel 29-07-09, 22:42   #55
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Næææ...tror ikke det? Den svarte er sober nok til at jeg kan bruke den på Viktige Jobbmøter med en draktjakke til. (også kan jeg skeie ut med de rosa skoene :jubalong: )

Gammel 29-07-09, 22:44   #56
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Gammel 29-07-09, 22:47   #57
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg legger ved et bilde av de rosalilla godt-humør-skoene også jeg (disse bor allerede i skapet mitt)
Blir rene inspirasjonstråden dette!

Gammel 29-07-09, 22:47   #58
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Fin eller usj?

Gammel 29-07-09, 22:48   #59
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Fin eller usj?

Fiiiin! (Trodde det var obvious at jeg syntes det )

Gammel 29-07-09, 22:48   #60
m^2

m^2 sin avatar

Standard

(joda, men tilfelle vet du)
Legger ved et bilde av det nye undertøyet mitt også jeg, bare for å gjøre tråden komplett

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.