|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
En som trener
|
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inne
Medlemskap var obligatorisk fordi det gir de ekstra støtte fra kommunen. Men den avgiften betaler man bare en gang pr kalenderår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inne
Greit nok at de lever delvis av tilskudd, men jeg kan garantere at de tjener meget godt på kursene også. Prinsipielt helt mot at må bli medlem i noe som helst bare fordi man ønsker at barnet skal lære seg å svømme. |
![]() |
![]() |
#43 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inneHos oss er det også kun svømmeundervisning i 4.klasse men er usikker på om det kun er få ganger eller gjennom hele 4.klasse... uansett synes jeg det er altfor lite.
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inneTrist at svømmingen i skolen er SÅÅÅ dårlig, men jeg er igrunn ikke overrasket. Nevøen min på 12 lærte og svømme for få år siden, men det var nok litt flaks med en varm og flott sommer og da er en jo mer i vannet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inneJeg har barn på samme skole som m^2 og der har de delt skoleåret på de tre førsteklassene. Så de har fått ca 10-12 ganger med svømming dette skoleåret. Dette fortsetter i allefall neste år og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inneHelt utrolig at svømmetilbudet kan være så dårlig enkelte steder |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|