Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å opprette en blogg - hva med bilder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-09, 14:10   #41
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?

Til opplysning for de som sliter med samme problemet kan jeg fortelle at jeg nå har funnet ut måten å gjøre dette enklest mulig. Jeg laster opp bildene direkte inn i innlegget på blogspot, og poster her. Hvis jeg vil bruke deler av det samme innlegget på FP så kopierer jeg blogspot-innlegget til FP. Det funket, med bilder og alt. Så ikke noe mer photobucket på meg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:23   #42
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?

Familie før FP, altså. :noterer:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.