|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Siden jeg har noen barn å holde styr på er jeg ekstra oppmerksom på slike ting. Vi har noen ganger "opprop" når vi drar et sted. Mest for å gå igjennom at alle har på bilbelte, da. Men det fungerer jo fint for å holde styr på at alle er med. Hunden er en del av oppropet og det er de eldste barna som svarer "han er her" på hans vegne. Samme er det når vi skal ut av bilen. Da tar jeg gjerne et overblikk og ser at alle er med og at de små har en hånd å holde i.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#42 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg håper at jeg ikke ville gjort det, og hadde jeg gjort det ville jeg nok kommet på det ganske så snart.
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?
Motsatt for meg: Jeg håper og tror ikke at jeg kunne ha glemt et barn i bilen utenfor jobben. For hvis jeg hadde gjort det, kunne det skjedd at det hadde blitt der en hel dag.
02, 04, 08 Sist redigert av valborg : 03-06-09 kl 13:13. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nå har jeg så store barn at de kommer seg ut av bilen på egenhånd, men jeg har heldigvis aldri opplevd å glemme dem i bilen. ikke hunden heller. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
kamerat
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Mine unger er stort sett så eksplisitte at jeg neppe kunne glemt dem igjen noe sted. Noen andres beskjedne og lavmælte unge, kanskje?
|
|
|
#46 |
|
Textrovert
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg glemte yngstemann i bilen da han var to og et halvt. Parkerte, dro med meg handleposene ut av bilen, låste bilen, slukket lyset i garasjen, lukket garasjeporten og gikk inn i huset. Først da jeg skulle låse opp døren til leiligheten, merket jeg at noe i rutinen ikke stemte. Jeg løp til garasjen, og så for meg et stykk hysterisk barn. Men da jeg åpnet bildøren, hørte jeg bare et kjekt "Hei!!!!".
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg vet ikke helt sikkert at jeg aldri kommer til å glemme ungene i bilen men akkurat nå tror jeg ikke at jeg kunne gjort det. De lager for mye lyder så ikke lett å glemme de
|
|
|
|
#49 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det har ikke skjedd hittil, hverken med barn eller dyr, så jeg velger å tro at det ikke kommer til å skje i fremtiden heller.
|
|
|
#50 |
|
weird
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Hadde jeg glemt mine i bilen ville de antageligvis jublet av glede over å ENDELIG få prøve vindusknuseren vi har der.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Introvert optimist
|
Det der har skjedd meg en gang også, men det er det nærmeste jeg har kommet til glemming, så jeg tror virkelig ikke jeg kunne ha glemt et barn i bilen nei.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#53 |
|
Pauset
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Klart jeg kunne det. Men da hadde jeg fullstendig glemt at jeg hadde barn eller dyr i bilen, og jeg hadde ikke tenkt "det er 30 varmegrader og det går fint i 10 min". DET mener jeg er uansvarlig. Man bør ikke la de sitte der i ti minutter engang. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Pauset
|
Det handler ikke om å ha det travelt nødvendigvis, men heller at du har samme rutine hver dag som feks kan være å stå opp, kle på deg og dra på jobb, hvorpå du en dag i halvåret må levere dattern din, som sovner i bilen i det du setter deg inn. Sett at du skal handle med deg litt på veien i tillegg, så har du allerede der en ekstra ting å huske på. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg har alt klart å glemme minsten i bilen. Heldigvis kom det raskt spørsmål fra baksete om hun ikke skulle i barnehagen..... |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Originala
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg glemte igjen hunden utenfor butikken en gang, men kom på det da jeg kom hjem. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Akkurat dette ville jeg ikke klart å gjøre, det er jeg rimelig sikker på. Jeg har aldri vært i slik tidsklemme eller så fraværende mentalt, enda om ikke annet. Har hund og er alenemor, bodd i tropene har jeg også gjort. Bikkja er aldri med i bil når det er sol og varmt, da gutten var liten var han sjeldent med i bil når det var varmt rett og slett fordi det er ubehagelig. Når det er sagt har vi bodd slik til at det aldri har vært nødvendig å kjøre noen til barnehagen. |
|
|
|
#58 |
|
Pauset
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Fraværende mentalt.. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kunne helt sikkert glemt en unge igjen i bilen. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det er veldig vanskelig å forestille seg. Kanskje glemme i noen minutt, men flere timer?
|
![]() |
|
|