|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?
Noen steder gjør man det. De skal også lære det på skolen, visstnok.
![]() |
#43 |
Passiv
|
Det er også standard vare når det komme til kurs i regi av både livredningsselskapet og svømmeforbundet. Laerdal sender hvert år ut annedokker i miniatyr til landets 7. klassinger. Videre er det en del av pensum både i svømming samt gym. Så det skal læres på skolen. På ungdomsskolen er det igjen standard og innenfor det som det blir undevist i. |
![]() |
![]() |
#44 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Min som går i 5.klasse har hatt HLR i år. Tror de skulle få Anna-dukken neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
Så bra! |
![]() |
![]() |
#46 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor gammel bør barna være for og dra og bade alene?dette lurer jeg litt på og. Min sønn er 11, og har svømt siden rett før han fylte 5 år. Han går på svømmetrening en gang i uka, siste 4 årene. Han har ikke fått dratt alene enda, men jeg tror kaaaaanskje han får i år. I fjor dro flere av hans venner alene til stranda.
![]() |
#47 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Tvillingene våre har alltid vært ekstremt gode svømmere, og jeg ville ikke hatt noe som helst betenkeligheter med å sende de to på bading alene i 12-års alderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Min 7.klassing hadde HLR og fikk Anne-dukke i år.
![]() |
#49 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Ja, jeg svarte ut fra forventet svømmeferdighet og mine egne barn - selvsagt må man se på svømmeferdigheten til barnet. Mine lærte å svømme tidlig, og er dyktige svømmere.
![]() |
|
|