|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Er ikke spesielt fornøyd med legevakten her i byen.
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Er ikke spesielt fornøyd nei, jeg har sittet der i flere timer med store magesmerter , har knapt nok klart å sitte eller snakke men måtte likevel vente i lange tider før de gjorde noe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Har testa ut legevakten no i kveld. Eller, me fekk ikkje komma inn. Måtte reisa til byn. Greit nok det, men litt irriterande er det jo at dei ikkje har røntegn apparat her, men at me må til byn. Og der stenger dei klokka halv 11. Og du skal vistnok vera innskreven før 22. Noko som me ikkje var. Men me fekk krangla oss inn.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?I forhold til forventningsnivået - stort sett. Har hatt en fryktelig kjip episode der, men de ble hakket mer oppmerksomme da jeg segna om ( |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Ja det er jeg. Nå har vi vært på legevakter forskjellige steder, og alle stedene har vi fått den hjelpen vi har hatt behov for, eller blitt henvist til akuttmottaket i Drammen. Ikke overdreven omsorg, men helt grei.
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Ok, svare seriøst også. Jeg er greit fornøyd, jeg skulle dog ønske at de informerte litt i mottak om hvordan påtrykket er den kvelden. «Vi har vanvittig mye å gjøre, og dere blir nok vurdert ganske langt ned, men vi håper å få dere inn i løpet av to timer hvis ikke det renner på med mye mer» hadde vært en grei tilbakemelding. Jeg syns det er bedre å høre at det er ventetid langt som et vondt år og kan bli verre, enn bare «sitt ned og vent». |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?
Volvat, dessverre kommet dit nå. Legevakta er nå omtrent som enkelte akuttmottak i USA. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
weird
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Både - og.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Vi har ikke vært der ofte, men alltid blitt pent behandlet uten alt for lang ventetid. Når det skal taes røntgen så kan totaltiden bli litt lang, med venting på sykepleier, venting på lege, venting på røntgen, vente på lege igjen... Men det er vel innenfor det akseptable.
|
|
|
#13 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Vi har vært fornøyde når vi har brukt legevakten her i Oslo, ihvertfall. Leger og sykepleiere har gjort en god jobb.
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Skjønner at vi har vært heldige i forhold til ventetid. Vi har alltid kommet inn nesten med en gang, både med meg og ungene, og vi bruker som regel den i Oslo sentrum. Det kommer kanskje av at terskelen er ganske høy før vi drar dit? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lykkelig
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Vi har fått flott behandling de tre gangene vi har vært på Legevakten med barna. En gang med slapt barn som bare hang over armen på faren sin (lungebetennelse), en gang med kutt i haken som fossblødde og der kjøttet bare hang og slang og en gang med barn som hadde slått hodet og nesten ikke var mulig å få kontakt med. Sist redigert av Knerten : 27-05-09 kl 08:31. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Det er laaaang ventetid ved legevakta i trondheim, men jeg synes forsåvidt vi får god hjelp når en først kommer inn.
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Vi hørte til Stavanger før. GRØSS! :iik: Så flyttet vi til Sandnes og det var som å komme til legevakthimmelen. Der kunne vi bestille time og sitte hjemme i ro og mak og vente der. Det kunne vi ikke i Stavanger, der måtte vi sitte med syke unger i timesvis. Et mareritt.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Jeg har vært hos legevakta to ganger i mitt liv. En gang med forstuet fot. Da kom jeg rett inn, en annen gang da jeg var gravid og jeg plutselig fikk så vondt at jeg knapt nok greide å gå - fornøyd med begge gangene.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Veldig fornøyd! Vi får time innen rimelig tid hvis jeg ringer, eller har kommet inn med minimalt eller ingen ventetid når vi har kjørt rett innom. Sist redigert av m^2 : 04-06-09 kl 20:40. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Det er rart at man har så motsatte opplevelser på samme legevakt. Det hadde jo vært forståelig om det var snakk om enkeltepisoder, men når noen mener at de kun har fått dårlig behandling på en legevakt, og andre mener at de kun har fått god på den samme, da lurer jeg på hva som ligger bak.
|
![]() |
|
|