|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg lever ikke opp til myten. Jeg tror nok jeg har mer sko enn gjennomsnittsmannen, men det er fordi menn generelt går i mer "like" klær. De trenger ikke egne sko til kjoler feks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Lever opp til myten - med glans!
![]() |
#43 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Har 10-15 par med stort og smått - fjellsko, joggesko, sandaler, bunadssko.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jag hater å shoppe sko. Har det aller nødvendigste, men det er ikke så mange par.
![]() |
#45 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg liker sko og har da noen men er nok ikke den som har mest sko her inne. Liker også vesker, de får jeg aldri nok av.
![]() |
#46 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har ganske mange par sko, men det er mest fordi jeg sjelden kaster gamle sko. Jeg er ofte så glad i dem at jeg ikke klarer å skille meg av med dem, selv når de er utslitt.
![]() |
#47 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er ikke opptatt av sko - klær og smykker blir langt høyere prioritert.
![]() |
#49 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har... vintersko, sneakers, et par litt pene sko og et par sandaler. Fire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har bare ett par til hvert sitt bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
trøtt
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har ikke skodilla, men nå jeg teller etter har jeg jo ganske mange par. Men jeg har samlet over flere år, og må ha en del å velge i på jobb. Så jeg har nok en seks-sju par vinter/tursko, fire-fem par sommersko, noen par litt finere sko, to par sandaler, crocks og bunadsko. Og jeg har vanskelige føtter - de er for lange og smale, slik at alle fine El Naturalistasko og tilsvarende utgår (pling
![]() |
#52 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?
Men det kan da ikke være noe problem at skoene er for brede - ser for meg at du alltid har på deg gode, varme ullsokker som fyller ut?
![]() |
#53 |
trøtt
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?
Jo, det har jeg jo.
![]() |
#54 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har ganske mange par, men kjøper ikke nær så mye som før. Dels jobber & tjener jeg mindre, dels begynner føttene mine å betale prisen for alt for mange timer på alt for høye hæler. Når jeg nå ser høyhælte sko tenker jeg mest "au".
![]() |
#55 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har veldig bred fot (noe jeg fikk beskjed om er "fordi du bare går i fritidssko" av en skoselgerdame...akkurat som hun vet noe om det?), dette gjør at det ikke er gøy å shoppe sko. "Ingenting" passer! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|