Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din yndlingsparfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 00:01   #41
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din yndlingsparfyme

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den verste parfymen ever må være Sunflowers. :urk:

Nope! Den verste er Georgio Beverly Hills. Den lukter harsk kokosnøtt-sololje. :kvalm:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:12   #42
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker J'adore summer hver dag. Den lukter ganske ulikt den vanlige j'adoren, synes jeg.

Jeg veksler litt med Daliflor og D&G The One, men de bruker jeg ikke på dagtid til hverdags. De er mye tyngre.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 01:09   #43
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jean paul gaultier - Femme
Hugo Boss - Deep red
Laura Biagotti - Laura
Issey Miyake - L'eau d'issey
Givenchy - Hot coture (fantastisk parfyme)
Lancôme - Tresor
Og Alien, husker ikke hvem som har den. Den er helt perfekt til meg.

Gammel 21-05-09, 09:46   #44
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Kan du bruke begge?

Jeg blir litt lei av å bruke samme parfyme hele tiden, så jeg alternerer som sagt. Tenker som så at dersom man kler Angel, så passer kanskje denne også?

Ja, denne og angel bruker jeg.

Gammel 21-05-09, 09:59   #45
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kenzo Amour

og Boss Femme (men den mørkere røde utgaven)

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 10:22   #46
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Liker friske og lette blomsterdufter.
Min absolutte favoritt produseres ikke lenger ("Tempore Donna" av Laura Biagiotti) og jeg klarer ikke å finne en fullgod erstatning.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg husker forresten også en periode jeg var helt vill etter Cerruti 1881.

Disse to har vært favoritter hos meg også, som Zoë er jeg litt lei for at Tempore ikke finnes lenger.
Jeg savner også Lancômes Les Jardins - L'amour (jeg tror hvertfall det var Lancôme), den svarte, lille flaska med blomster på.
Ellers bærer smaken min nok preg av 90-tall, er jeg redd: Tresór (Lancôme), Laguna (Salvador Dali), Poison (Dior) og Exclamation er/var storfavoritter, og nå bruker jeg ofte parfymer som kan minne om dem om jeg ikke har "the real deal".

Gammel 21-05-09, 12:14   #47
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Nope! Den verste er Georgio Beverly Hills. Den lukter harsk kokosnøtt-sololje. :kvalm:

Bortsett fra på meg...

Gammel 21-05-09, 20:50   #48
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Bortsett fra på meg...

Ja, og det inspirerte meg til og med til å starte en egen tråd. ... men har du lagt merke til det da. Nei...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:02   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler ikke særlig tunge dufter, men er glad i følgende. ( I rekkefølge hvor lenge jeg har eid dem)

Body shops white musk - gjenganger fra vgs...men liker den fortsatt godt.

Laura: Denne har jeg hatt så lenge at det nesten er pinlig - men den lukter veldig godt på meg altså.

Boss woman.

Nina Ricci Premier jour. KJempegod lukt.

Min nyervervelse er denne. Kjempegod.

På Vgs brukte jeg denne. Husker jeg synes den luktet kjempegodt og fikk mye skryt. Etter noen år prøvde jeg den igjen og den lukta helt grusomt. Kan slikt forandres?

Gammel 21-05-09, 22:38   #50
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg kan ikke bruke tunge parfymer.
For tiden er jeg veldig fornøyd med Gucci II.

Gammel 21-05-09, 23:01   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke brukt parfyme på mange år, og har overhodet ikke peiling lenger. Den siste jeg brukte var jeg godt fornøyd med - Allure fra Chanel.

Gammel 21-05-09, 23:06   #52
solstråler
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
solstråler har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kenzo Amour

Gammel 21-05-09, 23:36   #53
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker veldig godt Green Tea fra Elizabeth Arden.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:43   #54
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er lenge siden jeg har brukt noe særlig. En favoritt på 90-tallet var Salvador Dali:

Siden har jeg egentlig bare brukt denne:

Men det er sjelden

Gammel 22-05-09, 00:07   #55
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

L'eau d'Issey fra Issey Miyake har vært min favoritt i årevis.

En av mine også. Akkurat nå er det Fresh Laundry fra Clean som gjelder, men jeg kommer alltid tilbake til L'eau d'Issey.

Gammel 22-05-09, 00:14   #56
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nå er det tre forskjellige jeg bytter på

Lacoste Dream Of Pink Eau De Toilette Spray 90ml/3oz

Marc Jacobs Daisy Eau De Toilette Spray 100ml/3.4oz

Dream of Pink kommer jeg også stadig tilbake til, og Daisy bruker jeg innimellom når jeg blir litt lei av Clean. Jeg har Daisy bodylotion også, og den er veldig god, men det irriterer meg litt at det er så mye glitter i den. Må liksom passe på at jeg ikke smører steder som ikke klærne dekker.

Det er alltid så deilig å bruke Dream of Pink når jeg ikke har brukt den på en stund, for den minner meg sånn om den fine tiden da jeg hadde Storesøster i magen.

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg bruker det grønne eplet til DKNY. Fornøyd med den.

Den brukte jeg også en stund, da vi bodde i NY, tror jeg må kjøpe den igjen snart, den vekker sikkert noen minner.

Jeg er generelt veldig var for lukter, og knytter veldig lett minner og følelser til hver duft. Det er heldigvis stort sett gode følelser som fremkalles.

Gammel 22-05-09, 00:32   #57
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bright Crystal fra VERSACE
Be Delicious fra DKNY

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 00:40   #58
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har brukt ekstremt lite parfyme de siste årene, men en av favorittene er denne:

Gammel 22-05-09, 13:53   #59
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Mine favoritter er Tresor fra Lancome, og en Oscar de la Renta, husker ikke om den har noen "undertittel".

Nå er jeg tom for Oscar de la Renta, så da går det i Tresor. Syns Oscar de la Renta er en ypperlig hverdagsparfyme, mens Tresor er mer en kvelds / begivenhets-parfyme. Den er litt "tung", og må være svært forsiktig med mengden. Men nå i mangel av noe annet bruker jeg den daglig. Bruker alltid parfyme.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:15   #60
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min favoritt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.