|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdag
Det er jeg desverre veldig klar over, men jeg synes det er rart når de forandrer på så mye, og ikke det at de utelater så mye. Feks. dette med at Vittoria Vetra ikke engang var tilstede på CERN da mordet skjedde, og at det var faren hennes som ble drept, og at CERN-lederen var helt ute av bildet, samt at faren til VV fikk brent "Illuminati" inn i brystet mens det i filmen ble skrevet på en lapp? Jaja, det er vel for å få litt mindre forklaringstrøbbel, men allikevel. Jeg ble litt snurt over at CERN-flyet manglet, hadde gledet meg i 2 år til å se det.
![]() |
#42 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdag
Jeg likte DaVinci koden, så om denne er langt bedre, så har jeg jo noe å se frem til.
![]() |
#44 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagDen er det, Sitron. Jeg elsket DVC, men denne er mye, mye bedre, mer spennende og intens. Det skjer noe hele tiden. Boka er selvsagt 100 ganger bedre enn filmen, men sånn er det jo stort sett alltid. Anbefales.
![]() |
#45 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagEg har sett den i dag, og likte den veldig godt. Mykje betre enn DVC. Eg var skeptisk til dei filmatiske grepa på førehand, men synest dei funka lagt betre enn frykta. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|