Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Engler og demoner - premiere neste onsdag

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 09:40   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdag

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg synes de gjorde en god jobb med filmen i forhold til boken. De kan jo ikke ha med alt, da blir filmen altfor lang. Jeg syntes filmen var spennende og jeg koste meg med den.

Det er jeg desverre veldig klar over, men jeg synes det er rart når de forandrer på så mye, og ikke det at de utelater så mye. Feks. dette med at Vittoria Vetra ikke engang var tilstede på CERN da mordet skjedde, og at det var faren hennes som ble drept, og at CERN-lederen var helt ute av bildet, samt at faren til VV fikk brent "Illuminati" inn i brystet mens det i filmen ble skrevet på en lapp? Jaja, det er vel for å få litt mindre forklaringstrøbbel, men allikevel. Jeg ble litt snurt over at CERN-flyet manglet, hadde gledet meg i 2 år til å se det.

Gammel 02-06-09, 09:41   #42
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Langt bedre enn forrige film og en film som gjorde at jeg ikke ble rastløs og lei selv om den var lang.

Jeg likte DaVinci koden, så om denne er langt bedre, så har jeg jo noe å se frem til.

Gammel 02-06-09, 09:44   #43
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg likte DaVinci koden, så om denne er langt bedre, så har jeg jo noe å se frem til.

Den er knallbra! DU har virkelig noe å glede deg til.

Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 09:44   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er det, Sitron. Jeg elsket DVC, men denne er mye, mye bedre, mer spennende og intens. Det skjer noe hele tiden. Boka er selvsagt 100 ganger bedre enn filmen, men sånn er det jo stort sett alltid. Anbefales.

Gammel 14-06-09, 23:28   #45
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har sett den i dag, og likte den veldig godt. Mykje betre enn DVC. Eg var skeptisk til dei filmatiske grepa på førehand, men synest dei funka lagt betre enn frykta.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.