Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Går du til fotpleier/ får du pedikyr?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Går du til fotpleier?
Ja, jevnt gjennom året 9 6,67%
Ja, før sommersesongen 20 14,81%
Nei, men pleier føttene mine selv 43 31,85%
Nei, holder meg til dusj og saks en gang i blant 63 46,67%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 19:41   #41
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva er fransk lakk? Jeg har blitt fotfetisjist iløpet av disse trådene kjenner jeg. :er i ferd med å endevende skapene på jakt etter kremer nå og lurer på om man kan bruke fet håndkrem på labbene?:

Det kan man, smilefjes - bare pøs på, det er fuktighet åkke som.

Fransk lakk er slik (beklager stort bilde, alle dere som har tåfobi) :

Sist redigert av Claire : 03-05-09 kl 20:13. Årsak: Mjaus bilde var noe mer diskret
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 19:43   #42
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Fet håndkrem er supert det. Jeg bruker bodylotion jeg, og av og til sheabutter.
Fransk lakk er slik.

Gammel 03-05-09, 19:43   #43
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det mangler et alternativ. Nei, men ville gått om jeg hadde hatt råd.

Jeg stemte at jeg steller selv, for det er rett nå. Riktignok bare i sommerhalvåret, men da prøver jeg å være flink, for jeg føler meg mye mer vel med velstelte føtter.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 19:58   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Går til fotpleier 3-4 ganger i året, og resten av tiden fikser jeg det selv hver annen uke cirka. med fotbad,filing, saks, kremer, neglelakk osv.

Gammel 03-05-09, 20:09   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fransk lakk er blank lakk også noe hvitt ytterst der gartnerne ville hatt svart liksom? :trenger alt med teskje:

Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 20:22   #46
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort.
Jeg hadde planer om en tur den gang jeg var gravid for evigheter siden, men kom meg aldri så langt. Jeg har fotbad med massasje, skrubb og fotmaske-ting, og alt man trenger, men det er sjelden det blir mer enn litt skrubb i dusjen og klipp av negler.
Jeg har skikkelig neglefobi, og er ikke glad i føtter. Ei heller mine egne.

Gammel 03-05-09, 20:54   #47
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går fast til fotpleier hver 2.-3. måned året rundt. Det har jeg gjort de siste 13 årene.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 20:56   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dusjer, vasker beina og klipper tåneglene. Enkelt og greit.

Gammel 03-05-09, 21:13   #49
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hadde aldri turt fordi føttene mine er så ekle..

men har veldig lyst.. jeg smører de litt i blant men kan liksom ikke noe mere..

Åh, du må bare gjøre det! Jeg syns det er utrolig deilig, og etterpå føler man at man tråkker på skyer. Knall velværefølelse etterpå!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 21:25   #50
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Av og til, men etter fothøvelen kom i hus fikser jeg mere selv.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 22:05   #51
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Av og til, men etter fothøvelen kom i hus fikser jeg mere selv.

Fothøvel!?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 16:49   #52
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle gjerne gjort det, men er så fryktelig kilen på beina så det utgår.
Jeg kan ikke engang klø meg under foten uten om hvis jeg gnir foten hardt mot en skarp kant..

Gammel 06-05-09, 16:51   #53
Melonina
Fullverdig medlem

Melonina sin avatar

Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, selvfølgelig.

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:15   #54
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En gang i måneden, men fotpleieren min er ikke spesielt dyr.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:45   #55
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Æsj, nei.

Litt usikker på hva det er å "stelle" føtter. Er det noe mer en neglklipp og renslighet som er påkrevd? Mine ser i hvert fall ok ut uten omfattende "stell".

Gammel 07-05-09, 14:50   #56
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så lenge det er fare for "sandalføre" tar jeg meg en tur til fotpleier for å få fikset skikkelig på føtter og negler. I vinterhalvåret steller jeg de selv.

Gammel 16-05-09, 01:57   #57
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør det ikke til noen spesiell årstid. Bare når føttene har blitt for vonde etter mye gåing på jobb.

Jeg har prøvd to steder. Det ene var heller mislykket. Damen filte både på hard hud og vanlig hud, så jeg fikk sår. Det andre stedet er det jeg stadig kommer tilbake til. Det er også ganske hyggelig siden fotterapeuten er en gammel skolevenninne av meg. I tillegg er hun knalldyktig.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 02:02   #58
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har begynt nå, etter at vi flyttet til USA. Går ca hver tredje uke og steller beina og får lagt negleakk. Her er det jo sandalvær hele året gjennom .

Gammel 16-05-09, 10:20   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag skal jeg til et SPA sted og ta fotpleie på beina. Fikk gavekort til morsdagen, men har ikke fått brukt det før. Gleder meg til "nye" føtter.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 19:15   #60
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takket være FP fikk i går føttene skrubbekrem for førse gang i sitt liv og deretter deilig fotkrem. :babyføtter: Jeg kjøpte Boots sine produkter.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.