|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paradise hotel
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Paradise hotel
Pøh, berre innrøm det. Du drøymer eigentleg om pastellsminke til augnebryna, handkledasking og å bli filma i dusjen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Paradise hotelHar ikke sett og har heller ikke planer om å se det heller. På samme måte som at jeg ikke har sett ungkaren og skjønte mindre når jeg fikk en melding fra en venninne som skrev at han valgte den yngste, jeg skjønte ingenting.
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Paradise hotelEg skal ærleg innrømme at eg har sett på ein og anna gong. Ikkje med "wow, så kule dei er"-briller, men med undrande og anaytiske briller i forhold til korleis ungdomskulturen i stor grad fungerer. Ein kan sjølvsagt drøfte kor vidt TV3 bør tjene pengar på at undom/unge vaksne drit seg ut på tv, men om ein brukar PH som utgangspunkt for etiske diskusjonar med både eigne og andre sine ungdommar så får ein heilt anna tyngd i diskusjonen enn ved hypotetiske problemstillingar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
søt
Sv: Paradise hotelDette i stil med alle andre slike BB-program klarer jeg ikke å se på, ikke om jeg prøver veldig hardt engang, noe som jo kunne vært greit for å se hva disse elevene mine ser på er. Helt utrolig at det er så populært.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Paradise hotelJeg lurer forøvrig på hvem i alle dager som har interesse av å se Pia Haraldsen og mora date masse forskjellige menn en eller annen plass i verden(var det Frankrike tro? )
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Paradise hotelDe gangene jeg har sett på så tenker jeg "OMG, jeg er glad jeg ikke er i 20-årene lenger". Da føler jeg meg vel her oppe i midten av 30-årene.
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Paradise hotelFor å avspore litt så vil eg i allefall påstå at det løgndetektor-programmet og charterhelvetet er tusen gongar værre. Det blir sendt mykje dritt på TV3. |
|
|
|
![]() |
|
|