Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Verdens lykkeligste 11-åring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-09, 15:32   #41
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Verdens lykkeligste 11-åring

hehe.. Du er tøff!

hva spiser den da?

Gammel 23-04-09, 15:36   #42
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Så fin den er! Og så glad gutten din må være over å ha fått en tarantell.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 16:14   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Gratulerer med 11-åring. Og kamelsvelging, jeg skal love deg at det der er en kamel jeg aldri, aldri, aldri kommer til å svelge.

Kan bare si meg enig med Adrienne, jeg er hysterisk redd for de der.

Men gratulerer likevel!

Gammel 23-04-09, 16:56   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis!!

Hva koster en sånn?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 16:59   #45
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Å fy, så stygg den var. Du må være verdens beste mamma, denne hadde aldri mine unger fått.

Gratulerer med 11-åring!

Signerer, du er verdens beste mamma.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 17:10   #46
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Så tøff den er! Han er nok verdens lykkeligste 11 åring i dag! Syns den faktisk var mindre ekkel enn den andre sværingen han hadde funnet ute.. Gleder meg til å se den på ordentli. (men kan ikke love at jeg skal tørre å gjøre noe annet enn å kikke på den gjennom glasset).

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 17:16   #47
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Den var da vel ikke stygg?
Også er de vel blant "de snille" edderkoppene, er de ikke?

Gratulerer med 11-åringen! Du må være den kuleste mammaen i gata nå.

Gammel 23-04-09, 20:42   #48
L'invitée
Fullverdig medlem

L'invitée sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
L'invitée er litt kul
Standard

Jeg er imponert. Jeg synes jeg ser at jeg selv skulle stole på at den der jævelen (unnskyld) holdt seg i buret sitt om natta.

:grøss:

L'invitée er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 20:59   #49
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snille, snille Nabojenta. Og heldige 11 åringen. Du har definitivt gjort deg fortjent til verdens beste og kuleste mamma TM -tittelen nå ja.

Og hva frokosten angår ... så tenkte jeg at det var en skikkelig flott bursdagsfrokost, og at jeg kanskje skulle vurdere å kopiere den.

Gammel 23-04-09, 21:02   #50
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke tam Nabojenta, den var fæl!
:grøss:
Jeg hadde faktisk svelget en hel kamel fremfor det kjøpet der.

Gratulerer med bursdagsgutten!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:15   #51
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg observerer at ingen kommenterer den sunne frokosten han fikk i dag.

På bursdagen sin er det lov å spise vafler til frokost, dermed basta. Det er til og med lov å spise kake.

Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 22:16   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

På bursdagen sin er det lov å spise vafler til frokost, dermed basta. Det er til og med lov å spise kake.

Jah.
Bursdag er unntakstilstand.

Gammel 23-04-09, 22:30   #53
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Tøft gjort.
Gratulerer med 11-åring!

Gammel 23-04-09, 22:30   #54
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Gærning!!!

Grattis med 11-åring, og grattis med Chili! Selv er jeg ikke overvettes begeistret for tarantuller, og veit ikke om jeg hadde turt å ta på en, men man skal ldri si aldri.

Nabotøffa!

Gammel 23-04-09, 22:59   #55
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med 11-åring!

Jeg ble mektig imponert over vaffelfrokosten. Av en eller annen grunn så lager jeg sjelden vafler, tror jeg kan telle på en hånd antall ganger på 20 år.

Jeg liker dyr med pels, men er ikke glad i edderkopper. All ære til deg for den presangen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 23:31   #56
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kan tenke meg han ble glad for den gaven ja. Fikk en liten en da jeg ble 16, Ernst Gunnar, men den ble desverre spist opp av maten sin etter 1 mnd da den byttet skall (eller nå hva det heter).

Gammel 23-04-09, 23:59   #57
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Å fytti rakkern.
Min elskede hadde ikke våget seg inn døra her hjemme om vi hadde hatt et sånt kryp her. Han har skikkelig edderkopp fobi.

Gratulerer med 11 åringen !

Gammel 24-04-09, 00:03   #58
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen! Hvor giftig er den? Det er jo temmelig stor forskjell i hvor mye gift disse bløte klumpene har.

Gammel 24-04-09, 00:07   #59
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor giftig er jævelskapen? Har du en giftbombe i hus?

Gammel 24-04-09, 00:12   #60
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Jeg har også hatt en sånn, Chilensk rose som vi kalte Rosita. De er heldigvis ikke særlig giftige, men slipper såkalte forsvarshår. Da klør det litt. Vi hadde den i bur på badet, de liker å ha det varmt. Fanget biller om somrene som vi foret den med en gang i uka. Veldig lettstelt kjæledyr....

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.