Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det mest behagelig med størst mulig fly på langdistanse?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 11:01   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mest behagelig med størst mulig fly på langdistanse?

Jeg har en anelse flyskrekk, og gjør derfor alltid himla mye ut av det å bestille flybilletter. Det er patetisk, I know. Men altså: Hva er mest behagelig når vi skal fly langt, et digert 747 med plass til over 700 passasjerer, eller et litt mer beskjedent Airbus 340-300 med plass til ca 350 passasjerer? Jeg presiserer på det aller, aller sterkeste at vi naturligvis ikke skal sitte i andre etasje på jumbojeten altså.

Sist vi fløy til USA reiste vi med Airbus 340 eller 330 (det gikk greit, men jeg var en smule, eh, omtåket), og jeg har aldri reist med 747. Min mann har ofte reist med sistnevnte, og sier at det gir en følelse av å ikke være i et fly, fordi det er så stort. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er skummelt eller en god ting.

Noen med innspill? Jeg sitter klar til å kjøpe billetter, men klarer ikke bestemme meg for om det blir Lufthansa (Airbus) eller British Airways (747) på grunn av akkurat denne problemstillingen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.