Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store bikinitråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 23:36   #41
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bikinitråden!

Jeg er samme str som Haugtussa ca... as always (vi slanker oss i takt ).
Trenger også bikini. Eneste kriteriet er at overdelen har litt "hold" og at trusa ikke er for smal i sidene. Også skal den helst være i litt knæsje farger!

Syntes noen her var fine, men størrelser er vrient... i alle fall på nett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 18:34   #42
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika og eg. Vi manglar en men pytt sann!

Guniss, går dei frå Ellos langt opp i cup da?

Gammel 15-04-09, 18:38   #43
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hater å gå i bikini og badedrakt p.g.a. kombinasjonen null pupper og relativt kraftige lår. Æsj.

Gammel 15-04-09, 19:27   #44
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har kjøpt denne på ebay!

Gammel 15-04-09, 19:42   #45
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:49   #46
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Men bestilte 36D, orkar ikkje at den stramme. Tru du det funke, M?

Gammel 15-04-09, 19:53   #47
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du bruker F og bestilte D?
Nope...
Eller - du har jo gått opp rundt ryggen, så det kan jo hende cupen blir bred nok, og at du ikke "detter ut" over toppen... Men den vil nok ikke ligge inntil brystkassa rundt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:58   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Helsike. Jaja, eg får prøve, om ikkje får eg sikkert solgt den her inne. Var jo egentlig ganske så billig.

Syns forøvrig F er litt stort til meg altså. Muligens hadde 75E passa meg bedre.

Gammel 15-04-09, 21:13   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin! for at den passer.

Ellos går vel opp til DD.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:20   #50
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tilbrakt tre uker på stranden i utlandet nå, og kan rapportere at alle kan gå i bikini. Det ser ut til at hvem som helst kan gå toppløs også.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:21   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har tilbrakt tre uker på stranden i utlandet nå, og kan rapportere at alle kan gå i bikini. Det ser ut til at hvem som helst kan gå toppløs også.

Gammel 15-04-09, 21:22   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men bestilte 36D, orkar ikkje at den stramme. Tru du det funke, M?

Men er ikke 36 = 80 ?

Gammel 15-04-09, 21:23   #53
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika og eg. Vi manglar en men pytt sann!

Helsike. Jaja, eg får prøve, om ikkje får eg sikkert solgt den her inne.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:24   #54
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Helsike. Jaja, eg får prøve, om ikkje får eg sikkert solgt den her inne. Var jo egentlig ganske så billig.

Helt sikkert.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 23:58   #55
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får si i fra om den er fin på! Grattis!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 00:25   #56
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Jo, 36 er 80. Men orkar ikkje ha en bikini som sitte så støpt som bhane mine gjer. Er ikkje så sjarmigt med hakk rundt ryggen...

Gammel 16-04-09, 09:00   #57
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjempeflott! Om det følger med pupper kunne jeg også hatt en slik.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:05   #58
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Kjempeflott! Om det følger med pupper kunne jeg også hatt en slik.

Du får nok sett meg i den live på O****stranda i sommar!

Gammel 16-04-09, 17:19   #59
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Riktig så gode nyheter!

Gammel 16-04-09, 20:28   #60
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg bikini i dag! Dvs bare overdelen, de hadde ikke underdel i min str akkurat nå. Jeg gikk tilfeldig innom Change i dag og prøvde et par overdeler. Og den ene satt som et skudd, jeg har aldri hatt en overdel som har sittet som støpt på mine forholdsvis store pupper. Jeg er så lykkelig!!

Jeg får ikke kopiert bildet, men det er nr 8 i denne serien:
http://www.change.com/htm/change.asp
Min er ikke paddet, men full cup og kan gjøres om til halterneck. Jeg skal ha hipster underdel.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.