|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva gjør dere i påsken?Påsken nærmer seg og jeg lurer på hvilke planer dere har for påsken? Fjell, sjø eller bypåske?
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Det blir fjell fra fredag (lørdag?) til tirsdag, og fly til Bergen onsdag og byliv + sjøliv til søndag.
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal på svigermors hytte på fjellet. Gleder oss, men ikke til den 12 timer lange togturen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi koser oss hjemme, hver eneste påske. Jeg kommer til å jobbe litt, mens mannen tar noen ekstra fridager. Gutta skal på SFO mandag og tirsdag. Mamman min kommer også noen dager.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør dere i påsken?Mammen og jeg skal ha fri neste uke og vi skal være hjemme og sløve..
|
|
|
|
#6 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi har ingen planer, men jeg håper på følgende: litt i byen og litt på kysten. Noen dagsturer på bortoverski på fjellet med appelsin og grillede pølser. Krim på tv og bokform. Mye god mat og kanskje litt vin. Være med venner. Sove (litt) lenge. En kveld på byen med en venninne. Årets første sykkeltur. Gjerne bra vær.
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skulle egentlig på Beitostølen, men på grunn av en søster med kjærlighetssorg (jobben hennes som eier leiligheten), så ser det ikke ut til at det blir noe av. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal ha fjordpåske på hytta. Voksne, barn pluss et par hester og en hund. Vi skal spille Cluedo, Tabu og kort. Jeg skal lese krim, høre på radio, strikke og løse kryssord. Og vi skal opp i fjellet på tur, både til fots og til hest. Ikke høyfjellet, men lokale småfjell på 6-800 moh. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal prøve å få gjort mest mulig i hagen("totalreabiliterinsprosjekt") Har bestilt gravemaskin til første halvdel av påsken. Siste halvdel blir det en liten Oslo/Kieltur. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Unik
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?For aller første gong skal me på påskeferie me og. Skal opp i fjellet og bu i ei liten leilighet frå onsdag til mandag. Me håper på finvær og masse kos og leik.
|
|
|
#12 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal ha bypåske, - og så jobber jeg netter i påskehelga.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal reise på hytta, vi blir borte fra mandag 2 klokka 10.30 til søndag 7. klokka 15.00. Vi bor i Elvegata 5, på Snåsa, som dere jo vet, så det er jo ikke så langt å kjøre til hytta. Men jeg tror ikke alarmen virker fordi det har vært noe tull med den i det siste. Vi pleier også å ha vinduene litt på gløtt slik at det ikke blir så innestengt luft når vi kommer hjem. Vi pleier å ta med oss pc på hytta slik at vi kan holde oss oppdatert, men det nye surround-anlegget må nok bli hjemme. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?
Jeg tror ikke det sank inn.
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wooohhoooooo
|
|
|
|
#20 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal være hjemme. Vi har hytte ved sjøen hvor vi ofte tilbringer påsken men i år er det for mye snø der. |
|
|
|
![]() |
|
|