Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julekort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 01:18   #41
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort

Jeg HAR jo, jeg.

Gammel 13-12-06, 01:22   #42
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

TIl familie og venner med barn blir det julekort med bilde av bøllefrøene mine.
Der blir tekst lagt på her hjemme før de printes ut.
Til venner uten barn blir det håndskrevne kort denne gangen, men ingen avhandling. Hadde tenkt å lage på pc'n til de også, men fant noen veldig fine kort på Lidl i Arvika som jeg bare måtte kjøpe (billige var de også)

Gammel 13-12-06, 01:31   #43
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg HAR jo, jeg.

Hva HAR du, Sitron?

Gammel 13-12-06, 01:32   #44
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kandisert julesitron.

Gammel 13-12-06, 01:34   #45
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kandisert julesitron.

Er den kandisert, altså? Jeg trodde det var en slags juletrekule med glitter på. Der kan man se.

Gammel 13-12-06, 01:35   #46
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Den ER jo egentlig en jule"kule" men den forestiller en kandisert sitron. :fantasifull:

Gammel 13-12-06, 01:36   #47
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ER jo egentlig en jule"kule" men den forestiller en kandisert sitron. :fantasifull:

Aah. Et ekstra metanivå! Så stemningsfullt!

Gammel 13-12-06, 01:36   #48
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

En kandisert julesitron.

En strålende tanke, litt suspekt, og ganske intellingent... Du er.. Ikke meg

Gammel 13-12-06, 01:37   #49
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg skjønner ingenting. :enkel:

Gammel 13-12-06, 01:38   #50
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her sender jeg julekort på mail, for de som har det, resten får kort.
Men ikke alle får, det blir jækla dyrt hvis alle skulle få, har mer enn nok utgifter fra før.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 01:53   #51
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utmerket. Jeg har sagt det før også - på tide å jolepynte avatarene altså!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 02:15   #52
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Kanskje et julekort er en egoistisk handling?

Gammel 13-12-06, 09:24   #53
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset har det ikke blitt sendt julekort på flere år. Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg er ikke verdens mest kreative eller kunstneriske, og så er jeg kanskje bittelitegrann giddalaus ...

Gammel 13-12-06, 11:44   #54
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, jeg tror ikke det blir julekort herfra i år. Tiden strekker ikke til og jeg har bestemt meg for å ikke stresse så da må det kuttes ned på et par ting.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 12:16   #55
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Kanskje et julekort er en egoistisk handling?

Du quoter så rart at jeg ikke skjønner hvor du vil.

Gammel 13-12-06, 16:31   #56
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Julekort

Joda, jeg sender et bilde jeg vil bruke til jobben til mamma, og hun sender det over til designeren dems som designer et fint julekort med det bildet/bildene på, videre blir det levert til trykking, og vips får jeg en haug ferdigtrykte julekort med bilde av snupp i handa, som jeg bare kan skrive så mye eller lite jeg vil på, og sende.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 17:11   #57
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk laget et julekort me bilder av ungene i Photoshop som er printet ut hos Elitefoto.
Sender det til venner og familien med litt tekst som jeg limer på baksiden.

Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 17:32   #58
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

I år er vi kommet over et antall på 65 kort og jeg synes dette er koselig jeg men så liker jeg å få også da.
Hånden min er ikke så god pga leddplager men tar det med ro og over tid så går det bra.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:30   #59
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Du quoter så rart at jeg ikke skjønner hvor du vil.

...Jeg søkte argument for ikke å skrive julekort, som kan understøtte min sikkert ubevisste og strekende motvilje mot det

Gammel 14-12-06, 00:43   #60
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Julekort

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Joda, jeg sender et bilde jeg vil bruke til jobben til mamma, og hun sender det over til designeren dems som designer et fint julekort med det bildet/bildene på, videre blir det levert til trykking, og vips får jeg en haug ferdigtrykte julekort med bilde av snupp i handa, som jeg bare kan skrive så mye eller lite jeg vil på, og sende.

Det gjør jeg også. Bare at det er et firma, og jeg betaler for det...

Gikk tom i fjor, da hadde jeg bestilt 80 kort.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.