|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: JulekortTIl familie og venner med barn blir det julekort med bilde av bøllefrøene mine.
|
|
|
#45 |
|
flisespikker
|
Sv: Julekort
Er den kandisert, altså? Jeg trodde det var en slags juletrekule med glitter på. Der kan man se.
|
|
|
#46 |
|
Absolut ateist
|
Sv: JulekortDen ER jo egentlig en jule"kule" men den forestiller en kandisert sitron. :fantasifull:
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Aah. Et ekstra metanivå! Så stemningsfullt!
|
|
|
#50 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulekortHer sender jeg julekort på mail, for de som har det, resten får kort. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Kanskje et julekort er en egoistisk handling?
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: JulekortHer i huset har det ikke blitt sendt julekort på flere år. Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg er ikke verdens mest kreative eller kunstneriske, og så er jeg kanskje bittelitegrann giddalaus ...
|
|
|
#55 |
|
Absolut ateist
|
Du quoter så rart at jeg ikke skjønner hvor du vil.
|
|
|
#56 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: JulekortJoda, jeg sender et bilde jeg vil bruke til jobben til mamma, og hun sender det over til designeren dems som designer et fint julekort med det bildet/bildene på, videre blir det levert til trykking, og vips får jeg en haug ferdigtrykte julekort med bilde av snupp i handa, som jeg bare kan skrive så mye eller lite jeg vil på, og sende. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Fraværende...til tider.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulekortFikk laget et julekort me bilder av ungene i Photoshop som er printet ut hos Elitefoto. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulekortI år er vi kommet over et antall på 65 kort og jeg synes dette er koselig jeg men så liker jeg å få også da. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
...Jeg søkte argument for ikke å skrive julekort, som kan understøtte min sikkert ubevisste og strekende motvilje mot det
|
|
|
#60 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Re: Sv: Julekort
Det gjør jeg også. Bare at det er et firma, og jeg betaler for det...
|
|
![]() |
|
|