|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?
Som jeg skulle skrevet det selv. Kanskje en venninne ville kalle meg det men er søren meg litt i tvil her gitt.
|
|
|
#2 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Nei, jeg tror ingen ville betegnet meg som sin beste venn, men heller som en av sine beste venner. Jeg har veldig få venner, men de jeg har er gode venner. Jeg gidder ikke ha sånne halvveise venner. Orker ikke bruke tiden min på det. Da trives jeg bedre i mitt eget selskap eller med nettvenner
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, de finnes. To, vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja. Heldig er jeg. |
|
|
|
#6 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Nei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har en, helt sikkert. Har kjent henne så lenge jeg kan huske. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg tror forresten at jeg som singel bruker mer tid på venner enn de som ikke er det. Så at jeg kanskje har flere nære venner enn venninner i forhold, syntes jeg er naturlig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja. Jeg har en venninne som regner meg som søster, det samme gjør jeg med henne. Og jeg vet at jeg er bestevenninnen til en annen venninne.
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, har en bestevenninne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg er så privilegert at jeg har to som betegner meg som sin beste venn.
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?For en søt tråd!
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ei som jeg vet kaller meg sin beste venn, muligens to til og.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, det tror (og håper) jeg. I grunn ser jeg for meg et par-tre som ville sagt det.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Hihi - jeg har funnet et mye kulere svar enn det jeg svarte først, så nå har jeg bestemt meg for å svare ja. Og påstå at Sitron betegner meg som sin beste venn. |
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Var dette mobbeforsøket?
|
![]() |
|
|