|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeFor øvrig er jeg venn med Finn Pakken og Gro Tesk
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg er inne på Facebook ca hver annen måned. Når jeg er inne blir jeg mildt sagt himmelfallen over hvor dårlig mine kontakter kjenner meg.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørende
|
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg har konsekvent "avvennet" meg med folk som blir medlem i grupper som "vi som vil ha Siv Jensen som statsminister" osv. Folk får lov til å stemme Frp, men da trenger de ikke være vennene mine.
![]() |
![]() |
#5 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg tror vennene mine må tro at jeg er svært opptatt av barn, siden mine aktivistgrupper er type: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg synes ikke motstand mot Hijab i politiet passer sammen med de andre eksemplene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det var hoveinnlegget jeg siktet til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Det var to med rasistiske undertoner, en om bensinpriser og en om hijab i politiet. Felles for dem er at jeg er uenig, eller himler litt over folk som flagger det som kampsaker. De var i grunnen et tilfeldig utvalg, jeg kunne kommet opp med mange fler. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeDen med Mikke Mus-ører kunne jeg godt tenke meg å bli medlem i.
![]() |
#11 |
By the Sea
|
Det at folk bruker statusfeltet aktivt er jo en av grunnene til at det er morsomt å være på fb - få litt kortfattet overblikk over hva folk driver med. Jeg trenger ikke å vite at "Kari Nordmann koker poteter" og slikt, men spesielt de mer morsomme av vennene mine har jo rasende festlige statusfelt.
![]() |
#12 |
guru advisor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
By the Sea
|
Ikke så lett å gi eksempler - man må kjenne personene for å skjønne hvorfor kommentarene er morsomme.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg har sett det samme og ble faktisk sjokkert da venninne ble med i "Oss som bare vil se norske flagg 17. mai". Særlig siden samme venninne tidligere pleide å gå sammen med AMS som jo veiver med amerikansk flagg 17. mai.
![]() |
#17 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har et stort behov for sandsekker, så de tar til takke med drittsekker.
![]() |
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg synes man bør skille mellom de morsomme gruppene og de politiske. Jeg er medlem av "Colin Firth will allways be my Mr Darcy" og andre litt festelige grupper.
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeMelder meg bare inn i grupper jeg står for ja. Men nå melder meg jeg stort sett bare inn i type "få tilbake ditt og datt i butikkene" da det viser seg å hjelpe
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
Er de ikke stort sett markedsføringstriks?
![]() |
|
|