|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)
Jeg bruker chrome og opera. Alt er bedre enn IE, objektivt sett. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ingenting imot å skifte, jeg er særdeles misfornøyd med denne nettleser-versjonen, har bare ikke kommet så langt som til å skifte enda. Skulle gjøre det nå, men så nektet maskinen å installere det fra linken over. Opera, altså?
|
|
|
#44 |
|
Administrator
|
Google Chrome skal være veldig bra, hvis du har PC. Ikke kommet på Mac enda. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Administrator
|
Meldingen ble vist for alle brukere i ca 30 sekunder, slik at jeg fikk tatt et skjermbilde. Jeg har ikke Internett Explorer på maskinen, så det var eneste mulighet. Den skal være borte nå i alle andre nettlesere enn Internett Explorer 6. Hvis ikke så må du trykke refresh et par ganger, med CTRL-tasten nede eventuelt. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Administrator
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Noen flere nettsider som er med i dugnaden: |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg får den ikke opp på noen av disse sidene. Men de andre sidene skjønte vel at jeg ikke bruker IE.
|
|
|
#48 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Du skulle sagt litt tidligere at det var du som la den ut. Så hadde jeg sluppet å få høyt blodtrykk av skiten.
|
|
|
#49 |
|
Administrator
|
Om du ikke bruker IE6 så skal du ikke se den her heller. Koden som er brukt er akkurat den samme. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg så den her, med firefox, men ser den ikke lengre noen steder.
|
|
|
#54 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Hjelp fikk opp sånn melding på "jobb" nå.
|
|
|
|
#55 |
|
Bare sær
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Og der så jeg den også. På jobb. Her kan jeg jo ikke gjøre noe med saken, så jeg håper den forsvinner fort.
|
|
|
#57 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg ser den |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Administrator
|
Du kan sende en epost til IT-ansvarlig, du behøver ikke lenke til FP men feks finn.no, vg.no, dagbladet.no, aftenposten.no eller en av 50 lokalaviser. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Administrator
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Til dere som har hjemme-PC som ikke vil oppgradere: Er dere sikker på at dere har en "lovlig" versjon av Windows? Hvis ja, så kan dere kontakte Microsoft support; om du ikke er sikker så er det gjerne lurt å la være. |
|
|
|
![]() |
|
|