|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørselKnerten: Du går vel bare inn på privacy settings, og så på profile. Der kan du velge et navn fra vennelista di, og spesifisere hva h*n får lov til å se. Trur eg. |
![]() |
![]() |
#45 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørselHar aldri avslått noen, jeg
![]() |
#47 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørsel
Men hvis jeg sletter noen som venn, forsvinner jeg da også fra vedkommenes venneliste?
![]() |
#48 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørselJeg legger bare til de jeg har et slags forhold til. Har også slettet unna mange, og skulle jeg få spørsmål om dette så hadde jeg vel bare sagt det som det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#50 |
Har bakt søte kaker
|
Ok, jeg kom nemlig til skade for å takke ja til en jeg hadde et kort forhold til for 5 år siden. Sletta han etterhvert, og var redd for at han skulle legge merke til det, men han var en av dem som hadde over 200 venner, så han la vel forhåpentligvis ikke merke til det.
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørselJeg er fersking på FB, og hittil har jeg lagt til alle som har spurt. Hvilket har ført til en salig blanding av noen av mine beste venner, kolleger og folk som bare bruker meg som "listefyll". Jeg har jo et slags forhold til alle, men det er grenser for hvor mye usnakket jeg har med folk jeg ikke har sett siden ungdomsskolen. Har en hemmelig plan om å la det forbli slik en liten stund, og så slette alle jeg ikke betrakter som venner også i RL. |
![]() |
![]() |
#52 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørselJeg synes i grunn det mest interessante med FB har vært å komme i kontakt med tidligere venner, folk fra ungdomsskolen som jeg ikke har kontakt med lenger. Se hvem som har fått barn med hvem, bilder av ungene, yrke, interesser osv.
![]() |
#53 |
Pauset
|
Mulig du syntes det er ok å dele detaljer om deg selv med tilfeldige karer fra tyrkia og sånt, evt du har ikke fått slike forespørsler... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Pauset
|
Du kan blokkere han fullstendig da. Da vil du ikke komme opp om han søker på deg heller, og heller ikke i vennelistene til felles venner om dere har det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Passiv
|
Jo, jeg er enig i dét. Og jeg har fått kontakt med masse fine folk som jeg ikke har sett på mange år. Men jeg innbiller meg at når jeg har fått tilfredsstilt denne nysgjerrigheten, så vil jeg kanskje ønske å bruke FB på en annen måte? Og ihvertfall slette de som jeg strengt tatt ikke hadde noe til felles med på ungdomsskolen heller... |
![]() |
![]() |
#56 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe, nei ikke akkurat det, men jeg fikk en forespørsel fra en fyr jeg ikke ante hvem var. Jeg ble så nysgjerrig på hvem det kunne være så jeg godtok. Kunne fremdeles ikke fatte og begripe hvem det var, så jeg måtte spørre en venninne. Det var visst en fyr jeg har truffet på fest kun en gang. Han er på listen min ennå, var redd for å virke frekk hvis jeg slettet ham.
![]() |
|
|