|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?burde slutte her også ja... men ikke lett.... |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg har ikke drukket noe særlig brus de siste 3 årene, men så plutselig nå har jeg et behov for cola titt og ofte (for meg er det 1-2 ganger i uka). Hvorfor?
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg har vært brusfri i mange år, det er deilig. Drikker aldri brus til hverdags, kan kanskje ta et lite glass en sjelden gang. Drikker jeg brus, drikker jeg ekte brus, lightbrus er skikkelig skummelt og avhengighetsskapende.
|
|
|
#44 |
|
*_*
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?
|
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Glemte å si at jeg aldri drikker lightbrus, pføy, for noe ekle greier.
|
|
|
#46 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Rajraj har et godt poeng. Jeg er en som ikke drikker brus.
|
|
|
#47 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg kuttet i august og det var mye lettere enn jeg hadde trodd. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg har kuttet ut brus i hverdagen. Hvis jeg en sjelden gang får veldig lyst på brus, så unner jeg meg det. Jeg vil ikke kutte det ut 100 %. Jeg trenger ikke det, fordi jeg kommer heldigvis ikke på bruskjøret igjen av å drikke et glass eller to.
|
|
|
#49 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg er med. Det er ganske flaut å innrømme det, men jeg elsker brus. Jeg er med på å kutte ut fra mandager til fredager.
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg vil kutte pm og tab xtra og andre coladrikker helt. Sprite zero og fanta free kan jeg fremdeles drikke om jeg har lyst på, for det er så sjelden at det ikke utgjør noe problem. Det er cola jeg blir hektet på. |
|
|
|
#51 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg er med på å kutte ut mandag t.o.m torsdag.
|
|
|
#52 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Samme her.Kuttet ut brusen for noen år siden og drikker stort sett bare vann.Hender jeg kjøper vann med smak.har brus når vi skal ha selskap eller til høytider,men kan går mnd mellom hver gang. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Her har vi holdt opp en mnd allerde, i førsten er det ikke så lett men det går seg til etterhvert. Hvet av erfaring tidligere att jeg ikke har syntes det har vært noe særlig godt i helgene etterhvert. Vi drikker mye farris og lignende varienter med og uten smak istedenfor. Men i uke dagene går det i vann. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner jeg er mer og mer enig med deg i dette. Før mente jeg lettbrus var "sunnere" enn sukkerbrus, men nå er jeg jammen ikke så sikker lenger. Heller mer til ekte om jeg skal ha noe, og ingen av mine unger får lettbrus/lettsaft. Jeg er blitt skikkelig manisk på dette nå, kjenner jeg. Om vi er i et selskap og det KUN er lettbrus der (det har heldigvis aldri skjedd) så lar jeg ikke vesla sitte og drikke vann mens alle de andre barna drikker Sprite Zero altså, men nå drikker hun uansett kanskje et halvt glass og that's it. Jeg kommer ikke til å kjøpe lettbrus mer, tror jeg.
|
|
|
#57 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
jeg drikker vel ca 1 liter Pepsi Max daglig tenker jeg.
|
|
|
#60 |
|
Metallica!!
|
|
![]() |
|
|