|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tillit til politiet?
Eller de ser at å gi alle et saftig lønnshopp ikke lar seg gjøre sånn rent økonomisk.
|
|
|
|
#2 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tillit til politiet?Jeg mener det er feil å si at man skal se hva som renner inn på konto.
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Det blir relevant hvis man mener at de tjener for lite, og begrunner det i disse ulempene.
|
|
|
#4 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tenker man ikke når man er på jobb f.eks 15-24 på julekvelden!!
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg vet ikke om jeg misforstår jeg. Men om man tjener omtrent det samme som andre som ikke har disse ulempene så er det høyst relevant synes jeg. Ukurant arbeidstid er så en enorm belastning at det bør lønnes i tillegg til den vanlige lønnen.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
De statsansatte i jobbe med store belastninger slik som politiet og et par andre grupper burde definitivt fått hevet sin grunnlønn. Tilleggene er ikke til å bli fet av de heller. Det er rett og slett en hån at mennesker som setter livet sitt i fare i visser situasjoner for å passe på at tredjepart ikke kommer til skade skal ha så liten lønn. |
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Sv: Tillit til politiet?Til dere som snakker om smusstillegg; politiet har ikke smusstillegg. Det eneste tillegget er turnustillegget - for de som faktisk jobber turnus. Etterforskere med "kontorjobb" har bare grunnlønn.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Det var bare det eksempelet jeg kom på. |
|
![]() |
|