|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?
Good for you! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
guru advisor
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Gått en tur i snøen selv om humøret var på minus etter en søvnløs natt. Det hjalp faktisk veldig mye. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Handlet leggvarmere, maskara og øredobber, og har nå inntatt sofaen med et glass vin og sjokolade. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Sov lenge på sofaen etter jobb. Har nettopp våknet, og kjenenr at jeg gjerne kan sove enda mye mer. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Jeg har vært og trent |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Bok og chips på sofaen, sambo kjøpte Maarud salt & vinegar berre til meg.
|
|
|
#49 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Med syk mann hjemme, har jeg levert barn, jobbet, hentet barn, handlet, laget mat, badet barn.... men så: rødvin i sofaen. I dag har jeg fortjent det.
|
|
|
#50 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Laget god hjemmelaget guacamole med masse hvitløk i, spist reker og krabbe med nevnte guacamole, og avsluttet med en hel sitron.
|
|
|
#52 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Drukket et glass rødvin. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Originala
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?* Jeg ga meg sjøl god samvittighet ved å si til mannen min at han kunne legge seg nedpå og ta en dupp etter middagen. :glorie: |
|
|
|
|
|
#54 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Satt meg ned foran pc'en med et glass rødvin, eller to, og sett siste episode Greys Anatomy.
|
|
|
#55 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Kjøpt meg en pose med Chasewnøtter som jeg nå sitter og mumser på mens jeg er på nattevakt. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?
Tatt sol?
Neste gang noen snakker om grådige kvinnfolk osv som skal ha alt opp i hendene skal jeg ta frem dette innlegget. Jeg likte det. |
|
|
|
#57 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?JEg fniser også litt av Marit Ks alenetid.
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Jeg har spist frokost bestående av AllBran fullkorn, nøyaktig 30 gr som er én porsjon, 2 dl skummet kulturmelk og en stor ss jordbærsyltetøy uten sukker. |
|
|
|
#59 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Jeg har vært på shopping i flere timer og brukt masse penger.
|
|
|
#60 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort av gode ting mot seg selv i dag?Ja, også kjøpte jeg smågodt for 60 kroner.
|
![]() |
|
|